خبر

لمون، بازگشتی قدرتمند

لمون یکی از شرکت‌های نام آشنای گروه dnaunion است که بسیاری از کسب‌ و‌ کارها آن را به عنوان شرکت حرفه‌ای ساخت فیلم‌های تبلیغاتی می‌شناسند. اما این شرکت چندی‌ست رویکرد فعالیت‌های خود را تغییر و با برداشتن گام‌های محکم در حال پیشروی در صنعت تبلیغات ایران است. این شرکت اهداف بلند مدتی را تعریف و برای تحقق آن‌ها با تمام قدرت رو به جلو در حال حرکت است.

لمون در حال حاضر یک آژانس بازاریابى تجربه سازی (Experiences Marketing) است که با بهره گیری از تیم متخصص، بر این باور است که یك تجربه شخصی خوب و به یادماندنی می تواند مصرف كننده را به یك مشتری دائمی، وفادار و حامی برند تبدیل كند. به این صورت که با راهكارهای طراحی شده محكم و قوی در زمینه تجربه برند، مشتری را درگیر كرده و جرقه ای برای گفتگو در مورد برند و تاثیر طولانی مدت را در ذهن مخاطبان ایجاد می كند.شرکت لمون با در نظر گرفتن نیازهای روز افزون بازار تبلیغات ایران، تصمیم گرفته فعالیت های جدیدى را در زمینه تلفیق برند و تجربه زندگی واقعی ارائه دهد.

شرکت لمون در گروه dnaunionخدمات زیر را ارایه می نماید:

  • برنامه ریزی، مدیریت و اجرای انواع رویدادها و پروژه‌های اکتیویشن
  • طراحی، چاپ و تولید انواع اقلام تبلیغاتی
  • برنامه ریزی و اجرای پروژه های سمپلینگ، مرچندایزینگ، پروموشن و بازاریابی چریکی تخصصی
  • طراحی، ساخت و اجرای سازه های تبلیغاتی و نمایشگاه
  • طراحی و اجرای پروژه‌های دیجیتال

همچنین تیم لمون آمادگی انجام کمپین‌های خلاقانه ۳۶۰ درجه را همراه با نوآوری از ایده‌پردازی تا اجرا را دارد. در همین راستا لمون چندی‌ست کمپین وسیع و مهمی را برای بانک ملت اجرایی کرده است. کمپینی که با بازخوردهای زیادی از طرف مخاطبان مواجه شده و بسیاری آن را فعالیتی نو در صنعت تبلیغات ارزیابی کرده‌اند.

پیام لمون به مشتریان این است؛ این شرکت در مدتی که فعالیت خود را شروع کرده، توانایی و قابلیت‌های خود را در ارائه سرویس‌های تبلیغاتی نشان داده و از این پس انتظار همکاری و ارائه خدمات وسیع‌تری به مشتریان را دارد.

لمون در حال گسترش دامنه‌ی فعالیت‌های خود است که برای این‌کار راه اندازی دفتر جدید با داشتن یک ساختمان مستقل و اختصاصی که از طراحی و دکوراسیون مدرن برخوردار باشد، الزامی بوده است. چرا که سرویس دهی ۷/۲۴ در این سطح به مشتریان مستلزم زمان زیاد و داشتن امکانات بوده و محیط دفتر نیز متناسب با دیدگاه‌های یک تیم خلاق و مدرن تبلیغاتی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا