برای اولین بار در طول تاریخ، در قالب یک کمپین تبلیغاتی جهانی و یکپارچه، کوکا کولا به معرفی لوگوی جدید اسپرایت در ۲۰۰ بازار خود در دنیا میپردازد. شعار این برند نیز تغییر کرده و «Heat Happens» جای شعار قبلی را گرفته است.این نوآوری و ابتکار در عرصه بازاریابی برای نخستین بار در ماه جاری میلادی و با شروع تابستان در هند و ایالات متحده آمریکا انجام شد و به افراد یادآوری میکند که با گرم شدن هوا بهتر است یک قوطی نوشابه اسپرایت با طعم لیمو را باز کرده و با نوشیدن آن خنک و شاداب شوید.در ادامه وجود تصویر یک لوگوی مینیمالیستی با فونت عمودی بر روی قوطیف آن را خوانا تر از قبل میکند. در نهایت ستارههایی درخشان در کنار لوگوی جدید بر جذابیت آن افزوده اند.به علاوه، اسپرایت به تازگی حفظ محیط زیست را در اولیت قرار داده و ضمن کنار گذاشتن تدریجی بطریهای نمادین خود، یک سری بطریهای شفاف را جایگزین آنها خواهد کرد که ظاهرا بازیافتشان آسان تر از نمونههای قبلی است. در ادامه یک نکته مهم جهت یادآوری بر روی بطریهای نوشیدنی به این شکل جلب نظر میکند: «Recycle me».اسپرایت برای تبلیغ لوگوی جدید خود در قالب چند اگهی تبلیغاتی جذاب و جالب جوانان و مصرف کنندگان بیست تا سی ساله را هدف قرار داده است.در یکی از این آگهیهای تبلیغاتی دختری را میبینیم که از صدای نابهنجار ساز برادرش شاکی شده اما با نوشیدن یک قوطی نوشابه اسپرایت آرامش خود را به دست آورده و خشمش باعث شکستن ساز برادرش نمیشود.www.designtaxi.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد