
پس از استقبال از پلتفرم مدیا آرشیو در حوزه مدیریت تبلیغات محیطی، حالا نوبت به ارتقای یکی از سرویسهای قدیمی و محبوب این مجموعه رسیده است؛ سرویس رصد و آرشیو آگهی های تبلیغاتی تلویزیونی، رادیویی و شبکه پخش خانگی با چهرهای تازه و قابلیتهایی بهروز، دوباره در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
در این سرویس، کاربران میتوانند آگهی های پخششده از شبکههای مختلف تلویزیونی، رادیویی و VOD را مشاهده کرده، زمان پخش، برند سازنده، آژانس تبلیغاتی تولیدکننده و جزئیات هر آگهی را بررسی کنند. همچنین، امکان رأی دهی به تیزرها و انتخاب برترین تبلیغات هر ماه، از جمله ویژگیهایی است که کاربران قدیمی مدیا آرشیو به خاطر آن باز می گردند.
اکنون مدیا آرشیو دو خدمت اصلی را ارائه میدهد. پلتفرم “تبلیغات محیطی“ برای مشاهده، انتخاب، برنامه ریزی و استعلام قیمت بیلبوردها و رسانههای شهری و سرویس تیزرهای تلویزیونی برای مشاهده، تحلیل و مقایسه تبلیغات پخش شده از شبکههای صداوسیما و شبکه پخش خانگی با طراحی جدید، رابط کاربری روان تر و عملکرد سریع تر، کاربران میتوانند تجربه بهتری از آرشیو بزرگ ترین کمپین های ویدیویی ایران داشته باشند.
نسخه جدید سرویس تیزرهای تبلیغاتی را از طریق tv.mediaarshiv.ir قابل مشاهده و دسترسی است.