خبر

مردی با دلفین در سینه

یک شرکت تولید کننده نوشیدنی پیغام سلامتی خود را با شبیه سازی آنتی اکسیدان های موجود در آب انار خود شبیه سازی می کند. هیولاهایی به سبک ترانسفورماتور ها از سلاح های تغذیه ای قوی بر علیه مشکلات پزشکی فیزیولوژیکی مختلف انسان بهره می برند.
حالا برند بزرگترین کمپین برندینگ خود تا این تاریخ به نام “دلفین” را معرفی می کند که شامل قدرتمند ترین تلاش دیجیتال آن در تاریخچه برند می شود. نماد های مستعار در این جا هیولا های انسان نما نخواهند بود بلکه مردی است که از سوراخ شدن سینه اش توسط یک دلفین جان به در برد. این اتفاق او را مجبور کرد تا بیشتر نگران سلامتی اش باشد.

در کمپین تبلیغاتی جدید آن، “جف کوالسزیک” مردی است که با یک دلفین در سینه خود زندگی می کند. هیچ توضیحی وجود ندارد که این حیوان چگونه بدن انسان را سوراخ کرده است یا چرا دلفین هنوز به شیوه ای عجیب و غریب (از جمله بر سر گاشتن کلاه ایمنی دوچرخه سواری بر سر خود) به عنوان میزبان با وسایل انسان ها زندگی می کند.
علاوه بر این فرض عجیب و غریب، آگهی های تبلیغاتی با نمایش صحنه ای از آشپزخانه حمله ها و خیز های دلفین پس از آماده سازی ماهی سالمون توسط جف در جزیره آشپزخانه طنزی ظریف را رقم می زنند؛ دلفین با خم کردن دم خود به سمت همسر جف، این فرض را به وجود می آورد که حیوان خانگی دوست داشتنی جف است.

نگرانی جف از وضعیت سلامتی خود باعث شد تا به ورزش و نوشیدن حد اقل ۲۳۰ گرم آب انار ۱۰۰% طبیعی به خاطر آنتی اکسیدان ها و پتاسیم موجود در آن بپردازد. صحنه هایی از آگهی تبلیغاتی او را در حال انجام حرکات ورزشی و دوچرخه سواری با همراه ثابت خود، دلفین، نشان می دهد. از نظر یک نویسنده مصرف آب انار های “Pom Wonderful” با توجه به محتوای این آگهی تبلیغاتی “عملکرد حافظه شفاهی” و “قدرت بازو پس از ورزش” فرد را بالا می برد.
به گفته Pom Wonderful، این سری آگهی های تبلیغاتی در حوزه های کشاورزی-صنعتی راه سرگرم کردن مردم را برگزیده اند و از طنز برای صحبت در مورد خط قرمز های خود خواسته مردم به طور معمول استفاده می کنند: آن ها پس از نگرانی درباره وضعیت سلامتی خود چه کاری را باید انجام دهند.
دارن موران، مدیر ارشد خلاقیت آژانس تبلیغاتی Wonderful Agency دلیل بهره برداری استعاری از دلفین را کاهش ترس از بروز مشکلات سلامتی و انتقال پیام Pom به شیوه ای قابل توجه عنوان می کند که غیر ممکن است بتوان آن را نادیده گرفت. این آژانس تبلیغاتی داخلی به خلق کمپین پرداخت.در راستای استفاده سرگرم کننده از ادعا های پزشکی ایالات متحده آمریکا یا گفته های پزشکان این کشور درباره منافع یک ماده غذایی یا رفتار خاص برای سلامتی انسان، Pom Wonderful نیز بیش از حد لازم از سال ها تلاش خود برای احترام و پیروی از دولت ایالات متحده آمریکا پیرامون ادعا های بازاریابی آن آگاه است.
در سال ۲۰۱۶، دیوان عالی کشور تلاش Pom برای لغو تصمیم کمیته تجاری فدرال را رد کرد که بعضی از آگهی های تبلیغاتی آن به شکلی گمراه کننده در شرح مزایای نوشیدن آبمیوه های Pom Wonderful، از جمله فواید آن برای جلوگیری یا کاهش احتمال بروز بیماری های قلبی و سرطان پروستات می کوشید.

www.brandchannel.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا