DMN-A Brand Experience Agency که از هر فرصتی برای خلق تجربههای جدید برای مشتریان و مخاطبان استفاده میکند، با ارائه هدیه نوروزی متفاوت، تجربه جدیدی را برای مخاطبانش خلق کرد. این آژانس به جای ارسال هدیه فیزیکی، مسابقهای را طراحی و با ارسال آن از طریق شبکههای اجتماعی، مخاطبانش را دعوت به بازی کردن در روزهای قرنطینه کرد. هدیه نوروزی DMN با استقبال خوبی از طرف مخاطبان روبرو شد.
پویا غزنوی مدیرعامل DMN-A Brand Experience Agency درباره هدیه نوروزی گفت: DMN، همواره در تلاش است هدایای نوروزی را طراحی و تولید کند که بطور روزانه برای مخاطبان کاربردی باشند. اگر به هدایای قبلی ما نظری بیندازید، متوجه خواهید شد که اکثر آنها برروی میز کار دریافت کنندگان قرار گرفته و تا مدتها مورد استفاده افراد بودهاند. امسال نیز به رسم هر سال تصمیم داشتیم، هدیه را آماده و ارسال کنیم که موضوع شیوع کرونا مطرح شد. این اتفاق باعث شد تیم شرکت تصمیم بگیرد به جای تولید هدیه فیزیکی و در راستای تعهد به سلامت مشتریان و مخاطبانش اقدام به طراحی و ساخت یک بازی نمایید که بتوان از طریق شبکههای ارسال شود. بنابراین DMN، تصمیم گرفت هدیهای را طراحی کند که برای افراد حاضر در قرنطینه کاربردی باشد و آنها را سرگرم کند. کانسپت هدیه متناسب با حال و هوای سرنا نوازی نوروزی در نظر گرفته شد. کانسپتی که در آن بازی سنتی به شکلی جدید و مدرن بازطراحی شد. البته در طراحی ایده بازی نیز DMN مانند همیشه به دنبال برجسته کردن حس یک تجربه جدید بود. ایدهای که افراد با بازی کردن علاوه بر سرگرم شدن، در حین رقابت میتوانستند آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارند.
غزنوی در ادامه افزود: این بازی مورد استقبال مخاطبان قرارگرفت و برندگان آن نیز مشخص شد. DMN از طرف پنج نفر اول (به نام خودشان) درختی را طی مراسمی به زمین هدیه خواهد کرد. به محض اینکه شرایط به حال عادی برگردد، مراسم کاشت درختان برگزار خواهد شد. در مجموع DMN با ارسال هدیه نوروزی خود دو هدف را دنبال کرد. یک: ارسال پیام تبریک سال نودو: DMN، در زمان کوتاهی ایدهی متناسبی را با شرایط روز جامعه که تمامی افراد باید در خانههایشان بمانند و بیش از پیش نیاز به حس همبستگی و سرگرمی دارند طراحی و ارسال کرد. این کار نشان داد، DMN به فکر سلامتی مشتریان و مخاطبان خود است و در تلاش است با رعایت شرایط امروز همچنان به تعهداتش پایبند باشد.