خبر

معرفی خدمات شتاب “ملل” در ماه رمضان

استفاده از مناسب های متفاوت سال به برندها این امکان را میدهد تا خدمات یا محصولات خود را به گونه ای متفاوت به مشتریان خود معرفی کنند. ماه رمضان نیز فرصت مناسبی است برای برخوردی متفاوت با تبلیغات که بسیاری از شرکت ها تبلیغات ویژه ای برای این مناسبت در نظر گرفته اند و در سراسر شهر شاهد آنها هستیم موسسه ملل نیز با تبلیغات ویژه این ماه خدمات شتاب خود را معرفی کرد و شاهد بیلبوردهای این موسسه مالی در جای جای شهر هستیم. این تبلیغات توسط آژانس تبلیغاتی مات طراحی و اجرا شد.

سجاد عبدالهی، مدیر آتلیه گرافیک آژانس تبلیغاتی مات در مورد هدف این تبلیغات و خدمات خاصی که معرفی میکند، با توجه به اینکه به طور اختصاصی برای ماه رمضان طراحی شده بیان کرد: “با توجه به بریفی که از موسسه ملل دریافت کردیم، باید در مورد شتاب صحبت می کردیم. در واقع دو چیز خیلی مهم بود اول اینکه این تبلیغ باید در ماه رمضان اکران می شد و دوم اینکه عضویت موسسه ملل در شبکه شتاب را یادآوری می کردیم.

در واقع این عضویت در شبکه شتاب کشور جزء خدماتی است که خیلی از موسسات مالی دیگر تحت هر شرایطی از وجود آن بی بهره هستند و از آنجاییکه موسسه ملل مدت هاست از شبکه شتاب برای خدمت دهی به مشتریانش استفاده می کند و اساسا با توجه به فعالیت های ارتباطی که داشته جزء موسساتی محسوب میشود که با مردم تعامل دارد، هدفمان را یادآوری تعیین کردیم و البته بهترین موقعیت را هم داشتیم که با مفهوم شتاب و سرعت گذشتن ایام این ماه تقارن پیدا کرده بود. یعنی همانطور که در بریف درخواست شده بود طرح کاملا متناسب با ماه رمضان بود و شتاب در گذران این ماه بخشنده را یادآوری میکرد و هم پرشتاب بودن موسسه ملل رو با توجه به المانهای موجود در طرح خیلی پر رنگ کرده بود.
این تبلیغات در مدیاهای بیلبورد، پوستر و آرم اگهی اجرا شده است.”

سپس عبدالهی درخصوص شکل گیری ایده این تبلیغات گفت: “از آنجا که مشخصه اصلی شتاب، لوگوی این خدمت می باشد و این اِلمان بر روی تمامی کارت های بانکی عضو این شبکه وجود دارد، جلسات اتاق فکر این کمپین با هدف معرفی و محوریت قرار دادن این شناسه ی آشنا و همزمانی و تلفیق آن با اِلمان های ماه رمضان شکل گرفت.
پس از دست یابی به ایده های اولیه و ارائه اسکچ، طرح در حال اکران که از لحاظ کانسپت نزدیکترین ایده به بریف و از ابعاد طراحی، موفق ترین طرح برای برقراری ارتباط با مخاطب و انتقال مستقیم و قابل فهم پیام، با اجرایی کاملا سنجیده، منظم و گیرا به تائید رسید.”

مدیر پروژه: رکسانا خلیلی
مدیر هنری: امید سیفی
گروه خلاقیت: امید سیفی، حسین اکبری، هانیه حنفی
کپی رایتر: عابس خلقی
دیزاینر: امید سیفی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا