خبر

معرفی کتاب: تبلیغات خلاق

 پارادایم تبلیغات خلاق، با برن باخ متولد شد و پس از او ریشه کرد و گسترش یافت؛ به طوری که در حال حاضر، بیشتر نویسندگان مطرح آگهی‌های تبلیغاتی دنیا، پیرو این طرز تفکر هستند. این پارادایم، در مقابل پارادایم، تبلیغات فقط برای فروش مطرح شده است که در آن، جنبه‌های زیبایی شناسی تبلیغات اهمیت ثانویه دارد و عنصر مهم، فقط پیام فروش است. این پیشگفتار بخشی از مقدمه‌ی کتاب “تبلیغات خلاق” به نویسندگی “لوک سولیوان” و به ترجمه‌ی فرزاد مقدم است که در آن با دو کلمه‌ی مشتری و مصرف کننده مواجه می‌شوید که مشتری، به شخص سفارش‌دهنده‌ی آگهی و مصرف کننده به خریدار محصول یا خدمات اطلاق می‌گردد.
کتاب مورد نظر در دوازده فصل تدوین شده و در ابتدای آن آمده؛ بعد از خواندن این کتاب، منشی شرکت شما نیز می‌تواند، آگهی‌های شگفت انگیزی خلق کند. همچنین این کتاب، برای کسانی که می‌خواهند مرزهای ساخت یک آگهی تبلیغاتی عادی را بشکنند و کاری قوی، موثر و نو خلق کنند، بسیار آموزنده است.

لازم به ذکر است؛ نویسنده کتاب مورد نظر تاکنون موفق شده که بیش از بیست بار، جایزه‌ی وان شو را که در دنیای تبلیغات به عنوان اسکار از آن یاد می‌شود، به دست آورده است. در مجموع کتاب تبلیغات در ۲۱۱ صفحه به همت انتشارات سیته برای پنجمین بار در بهار ۱۳۹۷ منتشر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا