ام بی ای نیوز: ممکن است فکر کنید عروسی سلطنتی به پایان رسیده و مگان و هری هم رفتهاند سر خانه و زندگیشان. اما باید بگویم که داستان تازه شروع شده است. خیلی از دختران جوان بعد از سرگرفتن این وصلت، ممکن است از این که هری را از دست دادهاند، ناامید شده باشند. IKEA که از آن برندهایی است که هوشمندانه روی موج عروسی سوار شده، میخواهد مصرفکنندگانش بدانند هنوز هم یک «هری» آن بیرون مجرد و در دسترس است. برند در پستهای شبکههای اجتماعیاش تصویری از صندلی هری IKEA را با کپشن «خانمهای جوان نگران نباشید، ما قول میدهیم که هری هنوز هم تمام نشده باشد» منتشر کرد. پست بیش از ۱۰۰۰۰ عکسالعمل داشت، ۲۵۲۷ بار به اشتراک گذاشته شد و در زمان نوشتن این مطلب، ۵۵۳ کامنت برایش نوشته شد. IKEA از مهمترین موضوع هفتههای گذشته به نفع خودش استفاده کرد و خواست به مردم بگوید پرنس مورد علاقهی انگلیسیها دستکم در فروشگاههای این برند موجود است. اما IKEA تنها برندی نبودکه خودش را درگیر عروسی سلطنتی کرد. دونات Dunkin هم یک کالسکهی Dunkin درست کرد تا به دونات عشق سلطنتیاش بیاید. از نظر مدیران برند، این عروسی نماد شادی و امید بود و آنها میبایست خودی نشان میدادند. ایکیاهنوز هم یک «هری» مجرد آن بیرون وجود دارد.برندهایی که سوار موج عروسی سلطنتی شدند#ikea#royalwedding#harry#meghanmarkle#princeharry#weddingدوناتدوناتهای عشق سوار بر کالسکهی سلطنتیبرندهایی که سوار موج عروسی سلطنتی شدند#dunkindonuts#royalwedding#harry#meghanmarkle#princeharry#weddingمترجم: نازنين کي نژادwww.marketing-interactive.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد