
برند مکنزی، تولیدکننده محصولات کنسروی، فعالیتهای تبلیغاتی خود را با هدف یادآوری نام برند و ارتباط مستقیم با مخاطبان در نقاط فروش آغاز کرد. اولین اجرای این کمپین در فروشگاه هایپراستار ارم انجام شد. شعار مکنزی در این کمپین «لحظهها را باید زیست» است.
برند مکنزی، تولیدکننده محصولات کنسروی، فعالیتهای تبلیغاتی خود را با هدف یادآوری نام برند و ارتباط مستقیم با مخاطبان در نقاط فروش آغاز کرد. اولین اجرای این کمپین در فروشگاه هایپراستار ارم انجام شد. شعار مکنزی در این کمپین «لحظهها را باید زیست» است.