خبر

ناگفته‌های سبد خرید با سوپرسنج؛ شخصیت خریدتان را تحلیل کنید

اسنپ‌مارکت با رونمایی از کمپین خلاقانه «سوپرسنج»، گامی تازه در مسیر شخصی‌سازی و سرگرم‌سازی تجربه خرید آنلاین برداشت. «سوپرسنج» یک ابزار تعاملی هوشمند است که به کاربران، کارنامه‌ای شخصی، داده‌محور و سرگرم‌کننده از الگوهای خریدشان ارائه می‌دهد.

این قابلیت، با تکیه بر داده‌های واقعی خرید کاربران و الگوریتم‌های هوش مصنوعی طراحی شده و در قالبی صمیمی و متناسب با فرهنگ ایرانی، به روایت سبک خرید، علایق و عادت‌های کاربران می‌پردازد. از محصولات و دسته‌بندی‌های پرطرفدار گرفته تا ساعت‌های خرید، میزان وفاداری به برندها یا سبک خرید اقتصادی؛ همگی در این گزارش به شکلی جذاب و قابل‌اشتراک نمایش داده می‌شوند.

پس از دریافت کارنامه خرید، کاربران می‌توانند آن را با هشتگ #سوپرسنج در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند و شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی جوایزی مانند آیفون ۱۶ پرو امتحان کنند.

سامان ابطحی، مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ‌مارکت درباره کمپین «سوپرسنج» می‌گوید:
«خرید آنلاین از سوپرمارکت، فراتر از انتخاب چند قلم کالا‌ست؛ هر سبد خرید، بخشی از سبک زندگی، انتخاب‌ها و الگوهای رفتاری ما را بازتاب می‌دهد. سوپرسنج تلاشی‌ست برای روایت همین الگوها، به زبان داده. ما با ترکیب هوش مصنوعی، تحلیل داده و طنزی هوشمندانه، تجربه‌ای شخصی و سرگرم‌کننده خلق کردیم تا هر کاربر، فرصتی برای شناخت عادت‌های خودش داشته باشد و البته کمی هم لبخند بزند.»

«سوپرسنج» نخستین نمونه رسمی از ترکیب تحلیل داده و روایت‌گری خلاقانه با همکاری انسان و هوش مصنوعی در خرده‌فروشی آنلاین ایران است و می‌تواند به الگویی نو برای تعامل برندها با مشتریان در فضای خرید آنلاین تبدیل شود.

برای دریافت کارنامه خرید خود، کافی‌ست به اپلیکیشن یا سایت اسنپ‌مارکت مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا