
اسنپمارکت با رونمایی از کمپین خلاقانه «سوپرسنج»، گامی تازه در مسیر شخصیسازی و سرگرمسازی تجربه خرید آنلاین برداشت. «سوپرسنج» یک ابزار تعاملی هوشمند است که به کاربران، کارنامهای شخصی، دادهمحور و سرگرمکننده از الگوهای خریدشان ارائه میدهد.
این قابلیت، با تکیه بر دادههای واقعی خرید کاربران و الگوریتمهای هوش مصنوعی طراحی شده و در قالبی صمیمی و متناسب با فرهنگ ایرانی، به روایت سبک خرید، علایق و عادتهای کاربران میپردازد. از محصولات و دستهبندیهای پرطرفدار گرفته تا ساعتهای خرید، میزان وفاداری به برندها یا سبک خرید اقتصادی؛ همگی در این گزارش به شکلی جذاب و قابلاشتراک نمایش داده میشوند.
پس از دریافت کارنامه خرید، کاربران میتوانند آن را با هشتگ #سوپرسنج در شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارند و شانس خود را برای برنده شدن در قرعهکشی جوایزی مانند آیفون ۱۶ پرو امتحان کنند.
سامان ابطحی، مدیر ارشد مارکتینگ اسنپمارکت درباره کمپین «سوپرسنج» میگوید:
«خرید آنلاین از سوپرمارکت، فراتر از انتخاب چند قلم کالاست؛ هر سبد خرید، بخشی از سبک زندگی، انتخابها و الگوهای رفتاری ما را بازتاب میدهد. سوپرسنج تلاشیست برای روایت همین الگوها، به زبان داده. ما با ترکیب هوش مصنوعی، تحلیل داده و طنزی هوشمندانه، تجربهای شخصی و سرگرمکننده خلق کردیم تا هر کاربر، فرصتی برای شناخت عادتهای خودش داشته باشد و البته کمی هم لبخند بزند.»
«سوپرسنج» نخستین نمونه رسمی از ترکیب تحلیل داده و روایتگری خلاقانه با همکاری انسان و هوش مصنوعی در خردهفروشی آنلاین ایران است و میتواند به الگویی نو برای تعامل برندها با مشتریان در فضای خرید آنلاین تبدیل شود.
برای دریافت کارنامه خرید خود، کافیست به اپلیکیشن یا سایت اسنپمارکت مراجعه کنید.