نسل آینده فروشگاه والمارت به درستی مفهوم آزمایشگاه خرده فروشی هوش مصنوعی در منطقه “لویتون” نیویورک را تداعی می کند. بر خلاف دیگر شعبه های معمولی این فروشگاه، این نسل آینده خروجی ها فناوری هوش مصنوعی را نمایش می دهد.
طراحی این فروشگاه با هدف بهبود میزان بهره وری انجام شد. این فروش از فناوری هوش مصنوعی برای کشف دقیق مکان و زمان پر کردن مجدد فروشگاه با محصولات مورد نیاز استفاده می کند. به این تزتیب می توان اطمینان یافت که انواع مختلف گوشت تازه حیوانات در دسترس مشتریان قرار گیرد. در نتیجه ضرورتی برای حضور کارمندان در فروشگاه و جایگزینی موجودی قفسه ها نیست. حالا دیگر قبل از باز شدن فروشگاه می توان فهمید که چه محصولی باید جای چه محصول دیگری را بگیرد.
طبق اطلاعات به دست آمده از وبسایت “Thechcrunch“، فروشگاه همچنین مثل فروشگاه های “Amazon GO” مجهز به دوربین های هوش مصنوعی است. به هر حال، برخلاف رویکرد بردار و برو فروشگاه آمازون، از نگاه شرکت IRL یک زمین به مساحت ۴ هزار و ۶۵۰ متر مربع برای انجام این کار کفایت می کند.
مدیر عامل IRL، مایک هانراهان، مدعی است که فناوری هوش مصنوعی فقط زمانی می تواند به کار گرفته شود که واقعا به جای تمرکز بر روی نواوری بررسی اتوماتیک در مقیاس صحیح و همراه با کارایی مفید مورد استفاده قرار گیرد. در آینده، مشتریان می توانند به منظور استفاده بیشتر از فناوری هوش مصنوعی در فروشگاه والمارت از امکان دسترسی به چرخ های دستی خرید و آمادگی ثبت نام برای خدمت دهی به خود اطمینان یابند.
www.designtaxi.com