خبر

هفت سور، هفت روز پرتخفیف در رفاه

کمپین هفت سور فروشگاه رفاه هفت روز پرتخفیف و پرجایزه را برای مشتریان رقم میزند که شامل ارائه تخفیف های ۵۰ و ۶۰ درصدی در گروه های کالایی متفاوت از ۲۲ لغایت ۲۹ اسفندماه است.

صبری مدیرمارکتینگ و تبلیغات فروشگاه زنجیره ای رفاه ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: در این هفت روز، هفت گروه کالایی دسته بندی شده که هر روز یک مورد شامل تخفیف های فوق العاده می شود و در روز آخر همه ی کالاها شامل تخفیف ویژه ی هفت سور می شوند.

وی با بیان اینکه همه ی اطلاعات تخفیف ها و جوایز و شرایط قرعه کشی در اپلیکیشن رفاه من و کانال تلگرام و اینستاگرام این مجموع نمایش داده شده افزود: مشتریان ضمن عضویت در باشگاه مشتریان با نصب این اپلیکیشن می توانند از امتیازهای خاص بهره مند شده که با اسکن نمودن کد فاکتور خود از شانس دو برابر برای شرکت درقرعه کشی ۷ خودروی شاسی بلند لوکس اقتصادی (بیسو) برخوردار می شوند. لازم به ذکراست افزایش ساعات کار فروشگاه تا ۲۹ اسفند که از ۸ صبح تا ۳ بامداد ادامه دارد جهت رفاه بیشتر مشتریان بوده است.

وی افزود: تنوع محصول و تکثر گروه های کالایی در کنار قیمت مناسب موضوعی است که مدیران ارشد مجموعه به آن توجه ویژه دارند و تیم مارکتینگ که شامل ۴۰ نیروی متخصص است در اتاق فکر هر روز به دنبال کشف مسیر و راه تازه ای هستیم که برندینگ رفاه را تغییرداده و نوسازی کند و اتفاق تازه ای رقم بزند در این مسیر تعامل با مشتری مهمترین رویکردی است که ایجاد شده و از زمانی که رفاه قدم در مسیر توسعه و تغییر و خلاقیت روش های ارتباطی خود با مخاطبان گذاشته تعداد اعضای باشگاه مشتریان ازحدود ۳ میلیون به ۱۲ میلیون رسیده و پرسنل مجموعه نیز از ۳ هزار نفر به ۵ هزار نفر افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه مزیت تخفیف و ایجاد فضای شاد و راحت برای خرید نقش مهمی در انتخاب این مجموعه توسط مشتریان داشته گفت: در کمپین حراجستون که روزهای اول اسفند برگزار شد رفاه ۴۰ میلیارد تومان تخفیف در کل گروه های کالایی به مشتریان داده که این اتفاق باهماهنگی و رایزنی با تامین کندگان کالا و حداقل بودن حاشیه سود فروشگاه و همچنین قدرت درعرضه ی حجم زیاد کالاها و خرید بالا رخ داده است.

مدیرتبلیغات فروشگاه رفاه درادامه افزود: در حال حاضر این مجموعه به خاطر اقدامات موثری که بر پایه ی مارکتینگ و توسعه و فروش مناسب داشت موفق به افزایش تعداد فروشگاه ها کند که حدود ۳ هزار فروشگاه با برند رفاه ۱۵۰ فروشگاه با عنوان رفاه مارکت و ۱۰۰ فروشگاه تخفیفی و ۳ فروشگاه تخصصی لوازم خانگی درکل کشو در حال فعالیت و خدمت رسانی هستند.

وی در مورد کمپین حراجستون که روزهای اول اسفند برگزارشد، گفت: اتفاق خوبی بود که استقبال بی نظیری ازآن شد و به همین علت پیشنهاد داریم حراجستون را به برند ملی کشور خودمان در آستانه ی سال نو تبدیل کنیم چرا که برخی مجموعه ها با کپی برداری از آنچه در کشورهای غربی انجام می شود این حراج ها را در دی ماه برگزارکردند که فصل خرید مخاطبان ایرانی نبود و لذا پیشنهاد رفاه ایجاد برند ملی برای تخفیف هایی است که مشتریان بتوانند دراسفند ماه بعد از دریافت حقوق و عیدی خود از مزایای خرید با تخفیف بهره مند شوند.

صبری همچنین از کمپین “بهارنگ ” که ادامه طرح برفاره است با همان رویکرد جشن و قرعه کشی و درسه ماه فصل بهار اکران می شود خبرداده که با شعار “بهاری به رنگ رفاه” خبر داده و گفت: با همکاری که با پلیس راهور داشتیم در راستای اهداف مسولیت اجتماعی درکاهش حوادت جاده ای، طرح مشترکی به اجرا گذاشته می شود که به ۱۰۰۰ نفر به قید قرعه کارت خرید یکصد هزارتومانی اهداء می شود و این طرح شامل رانندگانی است که در طی مسیرها در سفرهای نوروزی هیچگونه تخلفی نداشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا