ام بی ای نیوز: برند استیل البرز در تابستان ۱۴۰۰ با چالشها و اهداف جدید، همکاری خود را با آژانس ماگنولیا آغاز کرد. برند خواستار افزایش آگاهی نسبت به دو محصول هود و گاز بود و میخواست در استراتژی ارتباطی خود همدلی برند با مخاطبان را نشان دهد و به مخاطبانش بیشتر از قبل، نزدیک شود.تیم خلاقیت و ایده پردازی در آژانس ماگنولیا با ورود بریف جدید شروع به ایدهپردازی و بررسی چالشها کردند و پس از جلسات متعدد به راهحلهای متنوعی رسیدند که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.کمپین محیطی استیل البرز با تمرکز بر محصول و هشتگ اختصاصی کمپین آغاز شد، در شعار کمپین محیطی از نام دو محصول مورد نظر برند استفاده شد و کنار هم بودن این محصولات در شعار تداعیکننده همدلی بود."یکی هود، یکی گاز، کنار همیم باز" درKV کمپین سعی شد نتیجه داستانی که در فاصله بین هود و گاز اتفاق میافتد به تصویر در آید. در این کمپین تلاش شد، میز آشپزخانه با یک ظرف غذای خوشرنگ و لعاب، غذایی که برای آماده شدنش داستانهای زیادی اتفاق میافتد را به تصویر کشیده شود.در فضای دیجیتال این داستانها با دو ویدیو، طراحی بازی در لندینگ و تولید محتوای روتین به صورت واضحتر و صمیمیتر با مخاطبان در میان گذاشته شد و مخاطبان وارد داستان شدند. در واقع بخش دیجیتال کمپین با هدف نزدیک شدن به مخاطبان و ترغیب آنها به شرکت در داستان طراحی و اجرا شده است.نتیجه این کمپین مشارکت افراد در بازی #داستان_آشپزخانه و نزدیک شدن به فضای برند بود. در نتیجه سرگرمی باعث شد مخاطبان با صفحه اینستاگرام برند و لندینگ اختصاصی آن تعاملی مثبت داشته باشند و همچنین در حین برگزاری کمپین با محصولات استیل البرز آشنا شوند. گزارش آماری این کمپین در به قرار ذیل است:View: ۲۴٫۶۶۵٫۰۰۰Impression Rate:۲۷٫۵۴۵٫۰۰۰تعداد شرکتکنندگان در مسابقه اول نزدیک به ۲۰۰۰تعداد شرکت کنندگان در گیمیفیکیشن لندینگ بیش از ۴۵۰۰
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد