خبر

همدلی برند با مخاطبان در کمپین استیل البرز

ام بی ای نیوز: برند استیل البرز در تابستان ۱۴۰۰ با چالش‌ها و اهداف جدید، همکاری خود را با آژانس ماگنولیا آغاز کرد. برند خواستار افزایش آگاهی نسبت به دو محصول هود و گاز بود و می‌خواست در استراتژی ارتباطی خود همدلی برند با مخاطبان را نشان دهد و به مخاطبانش بیشتر از قبل، نزدیک شود.تیم خلاقیت و ایده پردازی در آژانس ماگنولیا با ورود بریف جدید شروع به ایده‌پردازی و بررسی چالش‌ها کردند و پس از جلسات متعدد به راه‌حل‌های متنوعی رسیدند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.کمپین محیطی استیل البرز با تمرکز بر محصول و هشتگ اختصاصی کمپین آغاز شد، در شعار کمپین محیطی از نام دو محصول مورد نظر برند استفاده شد و کنار هم بودن این محصولات در شعار تداعی‌کننده همدلی بود."یکی هود، یکی گاز، کنار همیم باز" درKV کمپین سعی شد نتیجه داستانی که در فاصله بین هود و گاز اتفاق می‌افتد به تصویر در آید. در این کمپین تلاش شد، میز آشپزخانه با یک ظرف غذای خوش‌رنگ و لعاب، غذایی که برای آماده شدنش داستان‌های زیادی اتفاق می‌افتد را به تصویر کشیده شود.در فضای دیجیتال این داستان‌ها با دو ویدیو، طراحی بازی در لندینگ و تولید محتوای روتین به صورت واضح‌تر و صمیمی‌تر با مخاطبان در میان گذاشته شد و مخاطبان وارد داستان شدند. در واقع بخش دیجیتال کمپین با هدف نزدیک شدن به مخاطبان و ترغیب آن‌ها به شرکت در داستان طراحی و اجرا شده است.نتیجه این کمپین مشارکت افراد در بازی #داستان_آشپزخانه و نزدیک شدن به فضای برند بود. در نتیجه سرگرمی باعث شد مخاطبان با صفحه اینستاگرام برند و لندینگ اختصاصی آن تعاملی مثبت داشته باشند و همچنین در حین برگزاری کمپین با محصولات استیل البرز آشنا شوند. گزارش آماری این کمپین در به قرار ذیل است:View: ۲۴٫۶۶۵٫۰۰۰Impression Rate:۲۷٫۵۴۵٫۰۰۰تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقه اول نزدیک به ۲۰۰۰تعداد شرکت کنندگان در گیمیفیکیشن لندینگ بیش از ۴۵۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا