خبر

واکنش مک دونالد به تغییرات آب و هوا

 مک دونالد در حال راه اندازی یک کمپین دیجیتال ملی در فضای باز است که از داده های اطلاعاتی لحظه به لحظه خدمات آب و هوایی “Met Office” برای نمایش زنده شرایط آب و هوایی غیر قابل پیش بینی ماه آوریل بهره می برد. به منظور مشارکت در موضوع بحث داغ و محبوب مردم بریتانیا و در راستای نمایش زنده درجه حرارت و پیش بینی های آب و هوایی پنج روزه، آژانس تبلیغاتی Leo Burnett لندن منو مک دونالد را به آیکون های آب و هوایی تبدیل کرد.
برای مثال، یک برگر بدون بسته بندی نمایانگر خورشید و یک بسته برعکس سیب زمینی سرخ کرده به معنای باران است. هشت آیکون مختلف برای نمایش میزان لطافت احتمالی آب و هوای ماه آوریل وجود دارند. اکران بیلبورد در ۲۳ آوریل، منجر به پنج روز پیش بینی آب و هوا می شود. مسئولیت مدیریت و توزیع کمپین بر عهده OpenLoop است.
به گفته هانا پین، مدیر ارشد برند در مک دونالد، مدیران و کارمندان این شرکت فست فود از بکارگیری برخی محصولات مورد علاقه خود برای پیوستن به گفنگو بسیار متداول درباره شرایط آب و هوایی ماه آوریل میان مردم بسیار هیجان زده هستند. بن نیومن، یک فرد خلاق در آژانس تبلیغاتی Burnett لندن در ادامه افزود که به کارشناس آب و هوایی اعتماد نکنید. آوریل امسال، مک دونالد شما را پوشش داده است.

دست اندرکاران
مدیر ارشد خلاقیت: چاکا سبحانی
مدیر خلاقیت: پیت هیس
مدیر هنری: بن نیومن، لیات دولینگ
نویسنده: بن نبومن
دیزاینر: لیان دولینگ
رئیس امور مشتریان: پل ردینگتن و کیندا ساوارینو / رئیس هیات مدیره امور مشتریان: ویکی ریز / مدیر ارشد امور مشتریان: استف بیتس / مدیر امور مشتریان: گریسی اسمیت
مدیر برنامه ریزی: مکس کین
برنامه ریز: کیتلین مورلی و کاترین اوون
تهیه کننده آژانس: سارا یونو
تصویر گر: جیمز اندروز
شرکت فبلمسازی: Grand Visual
پلتفرم مدیریت کمپین: OpenLoop
برنامه ریزی و رزرو رسانه ها: Talon و OMD

www.thedrum.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا