خبر

ویدیوی تبلیغاتی «کاغذ» در زمان سفر می‌کند

تعداد کمی از ویدیوهای تبلیغاتی یک پیام معنادار (مانند آنچه در این تبلیغ هوندا مشاهده می کنیم) دارند. سختی ماجرا اینجاست که یک داستان تبلیغاتی باید به نحوی تعریف شود که اتفاقات مختلف و مهم یک برند را، بدون اینکه از هیجان ویدیوی تبلیغاتی کاسته شود به هم مرتبط کند. شرکت تبلیغاتی RPA  توانست با ویدیوی تبلیغاتی Paper در این زمینه موفق عمل کند.در این ویدیوی تقریبا ۲ دقیقه‌ای توسعه تکنولوژی در هوندا به وسیله لگتریک نمایش داده شد. در این ویدیو از تکه‌های کاغذ متفاوت و تصاویر وسایل نقلیه متنوع روی آن‌ها فیلمبرداری شده است. صداگذاری‌های مناسب به این وسایل نقلیه موجود در آگهی اعتبار می‌دهد. انتقال از یک وسیله به یک وسیله دیگر در عین یکپارچگی ویدیو اتفاق می‌افتد. این ویدیو با این جمله پایان پیدا می‌کند: هرگز نمی‌دانید که یک رویا شما را به کجا خواهد برد.منبع: www.sommer-co.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا