خبر

ویژگی‌های استراتژی برندها در پساکرونا

ام بی ای نیوز: میزگرد « بررسی ویژگی‌های استراتژی برندها در دوران پساکرونا» با حضور دکتر امین اسداللهی مشاور بازاریابی و تحقیقات بازار شرکتهای صنایع غذایی درنا و پاکر، هومن خطیبی مدیربرند تیپاکس، محمد قاضی زاده مشاور برند اسنوا، نیما میرزایی مدیرمارکتینگ دلپذیر و پوریا حمزه لویی راهبر ارشد استراتژی آژانس فورمایند برگزار شد. در این میزگرد موضوعات مختلفی پیرامون استراتژی برندها و چالش‌هایی که آنها در حین اجرا و تدوین استراتژی با آن مواجه‌اند، پرداخته شد. در ادامه ویدیوهای کامل این میزگرد را مشاهده می‌کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا