خبر

چالش‌های سفیران پاکیزگی تست با لکه‌ها

ام بی ای نیوز: سفیرتست به همراه سفیران پاکیزگی برند در سریالی چهار قسمتی به جنگ لکه‌ها رفتند. این سریال در قالب کمپین دیجیتال منتشر شده است. شرکت ADONE به عنوان برنامه‌ریز رسانه، برند تست را در این کمپین همراهی کرده است.کاوه نامور مدیربرند تست درباره این کمپین گفت: این روزها مخاطبان بیشتر از اینکه تلویزیون تماشا کنند، وقت خود را صرف گوشی‌های هوشمند خود می‌کنند. این تغییر سلیقه محدود به ایران نیست و تمامی مخاطبان جهان اینطور رفتار می‌کنند. علاوه براین، بیشترین وقت مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرد. در ایران با توجه به محدودیت‌های سایر شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام پرمخاطب‌‌ترین و محبوب‌ترین شبکه اجتماعی است. برند تست نیز به همین جهت، اینستاگرام را کانال اصلی خود جهت معرفی ویژگی‌های محصولات و افزایش آگاهی از برند نزد مخاطبان در نظر گرفته است. فعالیت‌ در این شبکه اجتماعی مزایا و محدودیت‌های کمتری نسبت به مابقی رسانه‌های تبلیغاتی در ایران دارد. بنابراین تست تصمیم گرفت که با تولید محتوایی غنی و مفید، از فضای اینستاگرام به بهترین شکل ممکن استفاده کند. تصمیم گرفتیم محتوای تولید شده را در قالب سریال تعریف و مخاطبان را در هر قسمت با یکی از ویژگی‌های محصولات تست آشنا کنیم. سریال تست با یک ویدیوی تیزینگ کلی آغاز شد. قصد داشتیم از طریق این ویدیو کنجکاوی مخاطبان را نسبت به سریالی که قرار است منتشر شود، تحریک کنیم. این ویدیو از طریق صفحه اینستاگرام تست، رسانه‌های تبلیغاتی و اینفلوئنسرها منتشر شد.قبل از انتشار هر قسمت سریال نیز ویدیوی تیزینگ آماده و پخش می‌شد. در واقع قبل از پخش هر قسمت از سریال مخاطبان را در جریان پخش آن قرار می‌دادیم. بنابراین تست یک ویدیوی تیزینگ کلی برای همه سریال و برای هر قسمت یک ویدیوی تیزینگ جداگانه در نظرگرفته بود. پس از پخش هر ویدیوی تیزینگ، قسمت اصلی سریال منتشر می‌شد.تسری پیام به رسانه‌های محیطینامور در ادامه افزود: فعالیت‌های تبلیغاتی تست در قالب کمپین ۳۶۰ درجه آنلاین تعریف شده بود اما در ادامه تصمیم گرفتیم که پیام را به رسانه‌های آفلاین نیز تسری دهیم. برای اینکار، تصویری از بازیگران اصلی سریال و تصویری که مخاطبان در سریال با آن مواجه هستند را به همراه شعار در رسانه‌های محیطی منتشر کردیم. علاوه براین، ویدیوی از مجموعه‌ی سریال نیز در سینما‌ها پخش شد. البته تعطیلی سینماها به علت شیوع ویروس کرونا، این بخش از فعالیت‌ها را محدود کرد.نامور درباره داستان سریال گفت: در این سریال خانه‌ای به عمد کثیف و آلوده شده بود. به این علت می‌گویم به عمد کثیف شده بود زیرا ما قصد داشتیم به مخاطبان نشان دهیم که سطح کثیفی در خانه، سطح نرمالی نیست. در سریال، خانه با لکه‌هایی آلوده می‌شد که شاید در زندگی عادی اتفاق نیفتد. برای مثال: خانه را با گِل و لای و لباس‌ها را با لکه‌هایی قوی مثل سس، رب گوجه، انار، زعفران و … آغشته کردیم. پس از آلودگی خانه، لباس و ظروف؛ سفیران پاکیزگی تست در محل حاضر و با کمک محصولات برند، شروع به تمیزکاری می‌کردند. در هر قسمت از سریال، سفیران پاکیزگی با یکی از محصولات تست، بخشی از آلودگی‌های خانه را از بین می‌بردند. برای مثال: این سفیران در یک قسمت با استفاده از پودر و مایع لباسشویی، لکه‌های قوی باقی مانده برروی لباس‌ها را از بین بردند و در قسمت بعدی ظروف کثیف را می‌شستند. بنابراین سفیران پاکیزگی در این سریال نشان دادند که محصولات تست در پاکیزگی تمامی لکه‌ها، قوی عمل کرده و موثر است و از چالش ایجاد شده سربلند بیرون می‌آیند.سفیران پاکیزگی تستمدیربرند تست در ادامه افزود: در این سریال الهام حمیدی نقش سفیرتست و سه بازیگر دیگر نقش سفیران پاکیزگی تست را ایفا کردند. سفیران در هر قسمت با چالشی مواجه و چالش پیش آمده را با یکی از محصولات تست مانند مایع ظرفشویی، مایع نرم کننده، پودر و مایع لباسشویی، مایع سفید کننده برطرف کردند. در انتهای مجموعه، صاحب‌خانه از تمیزی خانه متعجب و خوشحال شده و از سفیربرند و سفیران پاکیزگی تشکر می‌کردد.برای این بخش از فعالیت‌های تبلیغاتی تست نیز از اسلوگان “کشف رایحه خوشایند پاکیزگی” استفاده شده است. این کمپین از اواخر دی‌ماه آغاز و تا اواسط اسفند ادامه خواهد داشت.نامور در پایان درباره بازخوردهای دریافتی از طرف مخاطبان گفت: هر بخش از سریال با بازدید قابل توجه‌ای مواجه می‌شد. از طرفی هر زمان که نیاز به مشارکت مخاطبان داشتیم با استقبال مواجه ‌شدیم. در بخش‌های از کمپین مخاطبان را نیز درگیر و از آن‌ها می‌خواستیم که از بخشی از سریال عکس و با ما به اشتراک بگذارند. مشارکت بیش از حد پیش‌بینی ما بود. خوشبختانه در طی اجرای کمپین هیچ پیام منفی از طرف مخاطبان دریافت نکردیم. این درحالی است که اینستاگرام رسانه‌ای تعاملی است و ما نمی‌توانیم جلوی پیام‌های منفی را بگیریم. تمام پیام‌های دریافتی مثبت بودند. KPI کمپین نیز قابل قبول و بالاتر از انتظار ما بود. در مجموع به دلیل اینکه محتوا دقیقا متناسب با رسانه تولید شده بود، توانستیم به نتایج دلخواه برسیم.mbanews.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا