خبر

کفش رایگان؛ عامل رشد برند (۲)

ام بی ای نیوز: احساس مسئولیت، ارزش ها و در بر گرفتن سلایق مختلفبرند ها برای درک مشتریان نیاز به فکر کردن درباره محصولات تبلیغ شده، افراد ساعی جهت تبلیغ محصولات و نحوه انجام کار توسط آن ها دارند. بازاریابان می توانند پس از کسب اطمینان بابت این موضوع که محصولاتشان و برند ارائه دهنده آن ها برای مخاطبان خاص خود مفید و مناسب هستند، ارتباطات شخصی اشان را با مشتریان توسعه دهند.به گفته سینسبری-کارتر، شمول یا در بر گرفتن همه سلایق و باور ها تضمینی بر این واقعیت است که تبلیغات شما به درستی به بازتاب مردم و ارزش هایشان به روشی اصیل و معتبر می پردازد. او در ادامه افزود: «برند هایی با بازاریابی جامع از نگاه دیگران نسبت به بقیه قابل اعتماد تر و احتمالا توصیه شده تر هستند. درطول تاریخ کراکس با هنرمندان، اینفلوئنسر ها و برند هایی مثل «پیپز» (تولید کننده مارشمالو)، کی اف سی و فروشگاه زنجیره ای «بارنیز» نیویورک مشارکت کرده است.هر نوع همکاری با کراکس با شیفتگی و طرفداری منطقی و موجه شروع می شود. مانیفست برند این است: «همان طور که هستید حضور پیدا کنید.» این مانیفست بخشی از دی ان ای کراکس را تشکیل می دهد.در طول سال ها متوجه می شویم که برند هایی نظیر کراکس می توانند از طریق تولید محصولات اندیشمندانه و اجرای یک برنامه بازاریابی ارزش محور زمینه افزایش حس اعتماد به برند و ایجاد حس وفاداری بلند مدت تر در مقایسه با گذشته را در دل مشتریان به وجود آورند.مدیران و کارمندان کراکس یاد گرفته اند که انجام یک کار درست و مناسب برای طرفدارانشان برای کراکس نیز ارزش و اعتبار فراوان به بار می آورد و از این جهت مفید و موثر است.mbanews.ir-مرضیه فروتنwww.marketingdive.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا