ام بی ای نیوز: آژانس Adone با شرکت تجارت شرق ایندستریز (عوجان) همکاری جدیدی را در زمینه مشاوره و برنامهریزی رسانه آغاز کردند.محسن پاکرو از آژانس Adone درباره این همکاری گفت: شرکت تجارت شرق ایندستریز پروژه پخش تلویزیونی خود را به آژانس برنامهریز رسانهی Adone واگذار کرده است. با توجه به اینکه در طی سالهای گذشته با بازار رقابتی روبرو هستیم، استراتژیهای تبلیغاتی و برنامهریزی بهینه به جهت تمایز در صنعت از اهمیت ویژهای برخوردارند.پاکرو گفت: شرکت تجارت شرق ایندستریز همواره به دنبال پارتنرهایی بوده که بتوانند با تعامل و همکاری کمپینهای موفقی رو برنامهریزی کنند.برنامهریزی رسانه به برندها کمک خواهد کرد تا بودجههای تبلیغاتی خود را متناسب با اهداف استفاده و KPI عملکرد خود را افزایش دهند. همچنین برنامهریزی باعث میشود برندها پیش از انتخاب و اجرای رسانهها، چشم انداز دقیقتری از شاخصهای ارزیابی از جمله Reach، هزینهکرد مورد نیاز برای پوشش مخاطب و سنجش عملکرد در مقایسه با رقبا را داشته باشند.
Adone با بکارگیری نرم افزارهای برنامهریزی رسانه که به طور انحصاری در اختیار شرکتهای گروهdnaunion است، در حال برنامه ریزی و پخش برند رانیست. Adone و برند رانی با همراهی هم اولین کمپین تبلیغاتی سال ۹۹ (قرعه کشی های معروف برند رانی) را انجام دادهاند. در آینده نزدیک خبرهای بیشتری در راه است.برند رانی سه فاز برای پروژه تبلیغاتی تعریف کرده که بخش اول آن با محوریت پروموشن و قرعه کشی اجرا شده است. برند هر هفته پنجاه جایزه یک میلیونی و دو جایزه سه میلیونی را به برندگانی که کد نقش بسته برروی قوطی را به شماره مشخصی پیامک کردند، اهدا کرد.این فاز در ۳۱ خردادماه سال جاری به پایان رسید. رانی از میانه خرداد نیز کمپین جدیدی را به منظور معرفی بسته بندیها جدید خود اکران کرده است. محصولات رانی با بسته بندی جدید و با همان کیفیت سابق در بازار توزیع شدهاند.در پایان باید بگویم: در شرایط کرونایی حاکم و تغییر رفتار رسانههای مخاطب، تلویزیون با اقبال بیشتری روبرو شده است. همین موضوع باعث شده کمپین های اجرا شده در این دوران با استقبال خوبی مواجه شوند.mbanews.ir- نرگس فرجی