آژانس تبلیغاتی «Creature» لندن پشت اولین کمپین تبلیغاتی بزرگ و قابل توجه گروه «اقدام بر علیه فقر در کودکان» ایستاده است.با بالا رفتن سطح فقر میان کودکان در بریتانیا و فراتر از آن، یک کمپین تبلیغاتی جدید به منظور اعمال فشار بر روی دولتها و افزایش آگاهی در مورد این مساله وحشتناک راه اندازی شده است.در این راستا و در قالب یک آگهی تبلیغاتی صحنه ای را میبینیم که در آن دانش اموزان مدرسه با انبوهی از غذاهای خوشمزه احاطه شده اند. در ادامه پسر جوانی از تماشای صحنه مقابل خوشحال شده و با شادی زاید الوصفی به تماشای این قبیل جذابیتهای مینشیند.همگام با آهنگ معروف و شناخته شده «Food, Glorious Food»، آسمان خراشهایی را میبینیم که یک سری همبرگر، باکسهای سیب زمینی سرخ کرده و پاپ کورن آنها را تشکیل داده اند اما واقعیت زمانی مشخص میشود که قهرمان داستان ظرف ناهار خالی خود را باز کرده و وانمود میکند که مشغول خوردن یک عدد موز است.مسئولیت کارگردانی پروژه فوق را «آدام برگ» بر عهده داشته و به خوبی از پس انجام این کار برآمده است.شنیدن داستانهایی از کودکان که به دلیل گرسنگی پاک کن میخورند، چیزی است که به این زودی نمیتوان فراموش کرد. قوه تخیل ابزار قدرتمندی است که باید فقط برای بیان چیزهای جادویی، شگفت انگیز و کاملا عجیب و غریب از آن استفاده کرد نه برای مسائل پیش پا افتاده.برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد