گزارش تصویری

گردهمایی «اهمیت برنامه وبودجه در مارکتینگ» برگزار شد

گردهمایی اهمیت برنامه و بودجه در مارکتینگ با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از نمایندگان برندهای فعال در بازار ایران برگزار شد. این گردهمایی شامل ارائه، پنل و ورکشاپ بود.
در بخش اول ناصر پاشاپور نیکو مدیرعامل گروه dnaunion ارائه‌ای را با موضوع:
CMO ANNUAL
REPORT
دسته‌بندی خدمات بازاریابی ایران داشت.
در بخش دوم پنلی با حضور دکتر سعید نبویان مشاورارشد کیفی شرکت emrc(پنل گردان) و دکتر فرشید گلزاده نایب‌رییس انجمن تخصصی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران و مدیرعامل صنایع لوازم‌خانگی مادیران، دکتر علیرضا صفاری، مدیرعامل گروه برندهای درسا، امیر بنائی‌نژاد، مدیرعامل گروه لوازم خانگی کن، حمیدرضا پاکروان، مدیرعامل شیپور، اکبر قهری، مدیرعامل سامانتل برگزار شد. موضوع این پنل برگرفته از نام گردهمایی «اهمیت برنامه و بودجه در مارکتینگ» بود. گزارش تصویری از این گردهمایی را در ادامه ملاحظه می‌کنید.

ناصر پاشاپور نیکو مدیرعامل گروه dnaunion

دکتر سعید نبویان مشاور ارشد کیفی شرکت emrc

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا