خبر

یونیلیور استراتژی رصد و تحلیل گفتگوهای مخاطبان خود را با هوش مصنوعی تقویت می‌کند

یونیلیور اعلام کرده است که با رویکردی اجتماعی‌محور و بهره‌گیری از فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی و Digital Twins، یک استراتژی جامع در حوزه‌های بازاریابی، تحقیق و توسعه و زنجیره تأمین به‌کار گرفته تا به نیازهای در حال تغییر مصرف‌کنندگان پاسخ دهد.

آرون راجان، معاون فناوری مصرف‌کننده در یونیلیور، در وبلاگ شرکت توضیح داده است که این رویکرد شامل ایجاد مدل‌های جدیدی برای دسترسی، تعامل و تبدیل است که تمرکز اصلی آن‌ها بر اصالت و ارزش است.

او می‌گوید: ذهنیت «همیشه فعال» باعث افزایش جذابیت و تمایل مصرف‌کنندگان به برند می‌شود و با استفاده از ابزارهای نوآورانه، روندهای اجتماعی و تغییرات فرهنگی شناسایی می‌شوند. به‌عنوان مثال، یونیلیور از هوش مصنوعی برای تحلیل سریع سیگنال‌های اجتماعی و رمزگشایی از گفتگوها در مقیاس گسترده و به زبان‌های مختلف استفاده می‌کند؛ امکانی که به پیش‌بینی سریع‌تر تقاضا کمک می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا