خبر

آداک؛ سرچشمه دنیای دیجیتال

با رضا سلامتی، قائم مقام مدیرعامل و مدیر ارشد بازاریابی مجموعه آداک، درباره اوضاع برند و شرایط آن در چند وقت اخیر گفت‌وگویی انجام دادیم. سلامتی در ابتدای گفت‌وگو از تغییر لوگو، تگ لاین و هویت بصری این برند خبر داد. لوگوی مجموعه فروش و مرکز خدمات آداک در دی ماه تغییر پیدا کرده است. سلامتی افزود: ما دو شعار تبلیغاتی برای این دو بخش در نظر گرفتیم. در قسمت فروش از شعار «یگ گام نزدیکتر» به «آداک سرچشمه دنیای دیجیتال» رسیدیم. مرکز خدمات هم با شعار «تکیه گاه دنیای دیجیتال» به فعالیت خود ادامه می‌دهد. رضا سلامتی در ادامه اضافه شدن فروشگاه‌های جدید، تکمیل امکانات موجود روی وبسایت و اضافه شدن امکان خرید قسطی را به مشتریان آداک وعده داد.سلامتی در مورد طراحی شعارها توضیح بیشتری داد:آداک در حوزه لپتاپ و آل این وان یک مرجع از لحاظ تنوع، قیمت و شخصی‌سازی کردن این وسایل است. به همین دلیل ما از کانسپت «سرچشمه» استفاده کردیم. به این معنی که اکثر مشتری‌ها برای خرید هر محصول به دنبال بازار اصلی و یا سرچشمه آن می‌گردند. آداک با بیش از ۵۰۰ قلم تنوع در بازار لپتاپ ایران کاملا بی‌رقیب است و اختلاف رقبا با این برند بسیار قابل توجه است. نزدیک‌ترین رقیب آداک حدود ۲۵۰ قلم تنوع محصول را در سبد خود دارد. علاوه‌ بر این آداک در بحث قیمت هم مرجع به حساب می‌آید و قیمت بازار لپتاپ از روی محصولات آداک به روزرسانی می‌شود. در زمینه نقاط فروش هم همین موضوع صادق است. آداک با یک وبسایت سراسری و ارسال رایگان به اقصی نقاط ایران و همچنین داشتن چند شعبه در مراکز کامپیوتر تهران یک مرجع خرید معتبر برای مشتری‌هاست.رضا سلامتی در مورد استفاده از عبارت «تکیه کاه دنیای دیجیتال» توضیح داد: ما در بحث گارانتی تمام تلاش خود را می‌کنیم که رضایت مشتری را در بالاترین حد ممکن فراهم کنیم. به همین منظور ما در تلاشیم تا مراکز خدمات نرم‌افزاری را هم به زودی افتتاح و راه‌اندازی کنیم. خدمات تعمیر در محل هم یکی از دغدغه‌های بزرگ برای صاحبان لپتاپ و وسایل الکترونیک است که در برنامه‌های بعدی آداک حتما به آن پرداخته می‌شود.در مورد دلایل تغییر هویت بصری آداک و اتفاقاتی که در این زمینه افتاده است، از رضا سلامتی سوال کردیم. او احساس نیاز به تغییر لوگوی قدیمی و نگاه جدی‌تر به این قضیه را دلیلی برای این تغییر بیان کرد. او اضافه کرد: تغییر لوگو حدود ۲ ماه طول کشید و ما در این تغییر سه جنبه مختلف را به صورت همزمان در نظر داشتیم: بازرگانی، محصول و گارانتی. رنگ سبز موجود در لوگو نشان دهنده مرکز خدمات است و پیام آرامش و امنیت را به مخاطب منتقل می‌کند. رنگ نارنجی مختص واحد بازرگانی است که نشانی از قدرت است و در نهایت رنگ آبی با پیام اعتماد را برای بخش محصول در نظر گرفتیم. آداک در زمینه فروش لپتاپ مدعی بهترین قیمت واصل بودن و عدالت داشتن کالاست. داشتن یک تگ لاین با معنا و کاربردی در کمپین‌های تبلیغاتی آینده، در طراحی این هویت جدید برند برای ما نکته مهمی بود.رضا سلامتی درباره بخش‌های مختلفی که در این تغییر هویت بصری تحت تاثیر قرار گرفتند توضیح بیشتری داد: به عنوان مثال ساک دستی‌ها، ست‌های اداری، پرچم‌ها ، ساین برد ها و وبسایت به طور کامل با این تغییرات همراستا شدند. رنگ‌های سبز، آبی و نارنجی به عنوان رنگ‌های سازمانی در حال حاضر مورد استفاده کل مجموعه آداک قرار گرفته‌اند و حتی در لباس‌های فرم نیروها و المان‌های بصری موجود در فروشگاه‌ها می‌توان این تغییرات را مشاهده کرد.سلامتی در مورد ارسال لپتاپ‌ها به نقاط مختلف کشور توضیح داد: ارسال به تهران به کمک پیک‌های مجموعه آداک انجام می‌شود. برای شهرهای دیگر هم از روش های روتین کمک می‌گیریم. در زمینه مشاوره قبل از خرید، تمام مشتری‌ها می‌توانند از همکاران فنی ما در دفتر مرکزی مشاوره تخصصی بگیرند و با خیال راحت خرید خود را انجام دهند. این مشاوره تخصصی از دو طریق چت و تلفنی قابل دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا