شرکت صنایع غذایی دراژه با هدف معرفی محصول جدید خود به نام ۲nim ، کمپینی تبلیغاتی با تمرکز بر جوانان و نوجوانان بهعنوان گروه هدف اصلی طراحی و اجرا کرده است. در این کمپین، از دو رسانه اصلی تلویزیون و شبکههای اجتماعی، بهویژه اینستاگرام، برای انتشار پیام استفاده شده است.
در مرحله اول، همزمان با آغاز پخش تبلیغات تلویزیونی، فعالیت در شبکههای اجتماعی با هشتگ #هم_مغز_و_هم_مزه که بر اساس اسلوگان این محصول طراحی شده، آغاز شد. در ادامه، با همکاری مگا اینفلوئنسرها و بهکارگیری روشهای خلاقانه، کمپین گسترش خواهد یافت.
در تلویزیون، این آگهی در برنامههای پرمخاطب مانند مسابقات فوتبال و ویژهبرنامههایی نظیر شب یلدا پخش میشود و همچنین از زیرنویس تبلیغاتی در این برنامهها استفاده خواهد شد. انتخاب این سبک تبلیغاتی، شامل مدلهای جوان و پرانرژی، بهرهگیری از جلوههای ویژه (CGI)، موسیقی و متنی که بهطور اختصاصی برای هر صحنه و طعم طراحی شده، با هدف جذب مخاطبان هدف صورت گرفته است.
آغاز این تبلیغات در یک فضای ورزشی، تأکید بر ویژگی مغذی و مناسب بودن محصول ۲nim برای جوانان و نوجوانان را نشان میدهد. شرکت صنایع غذایی دراژه برنامههای متنوعی برای معرفی محصولات جدید و یادآوری محصولات قدیمی و شناختهشده خود در آینده در نظر گرفته است.