خبر

آگهی تبلیغاتی بیمه بوی اتومبیل نو می دهد

ام بی ای نیوز: آژانس تبلیغاتی Goodby Silverstein & Partners امیدوار است که بتواند ارتباطی احساسی میان شرکت بیمه Liberty Mutual و خریداران خودور برقرار کند.برای جذب خریداران خودرو، شرکت بیمه «Liberty Mutual» یک آگهی تبلیغاتی چاپی با یک نوار عطری پوستی را طراحی و چاپ کرده است. از همین نوارهای عطری پوستی در فروش عطرها نیز کمک گرفته می شود. در این مورد بخصوص فقط به جای مرکبات و چوب صندل از کوکتل ریز و مبهم گاز های وینیل و پلاستیک در خط مونتاژی جدا از خط مونتاژ مرسوم و متداول سازنده استفاده می شود.این آگهی تبلیغاتی، محصول آژانس Goodby Silverstein & Partners، در شماره یک شنبه روزنامه «Chicago Sun Times» چاپ گردید و بخشی از پیشنهاد هوشمندانه استفاده از حافظه احساسی به عنوان راهی برای برقراری ارتباط میان Liberty Mutual با فرایند تست رانندگی یا خریداری یک خودروی جدید به شمار می رود. این جور وقت ها، طبق تحقیقاتی که در جهت تدوین استراتژی آژانس انجام شده است، مردم احتمالا کم کم راجع به دریافت یک پیشنهاد یا نقل قول برای بیمه کردن خودروی خود فکر می کنند.جذب مصرف کننده در لحظه خاص تصمیم گیری برای انتخاب شرکت بیمه خود بسیار چالش برانگیز خواهد بود، حتی اگر بودجه زیادی به بخش رسانه اختصاص یابد. در نتیجه این شرکت از یک آگهی تبلیغاتی چاپی بهره برد تا خریداران خودرو در لحظه ای که بیشترین اهمیت را دارد به آن واکنش از نوع پاولوویان (یک فیزیولوژیست معروف) نشان دهند.به عبارت دیگر بازاریاب امیدوار است بوی اتومبیل نو در ناخودآگاه یک سری خاطرات در مورد آگهی تبلیغاتی Liberty Mutual که قبلا دیده شده بود را در ذهن خریدار خودرو زنده کند.به هر حال، ایده انجام کار مبتنی بر این باور است که بوی اتومبیل نو چیز خوبی است. در سال های اخیر، برخی ناظران استفاده از صد ها ماده شیمیایی در داخل خودرو و به این ترتیب معطر شدن گاز خروجی از آن را تایید کرده اند.بوی اتومبیل نو همچنین برای برخی خودروسازان مانعی را به وجود آورده است. فورد تلاش می کند تا اساسا با حرارت دادن خودرو ها به منظور خروج سریع تر گاز از شر این عطر خلاص شود. به این دلیل که مصرف کنندگان چینی ظاهرا مثل آمریکایی ها تمایلی به استشمام بوی این ترکیبات آلی فرار ندارند.دست اندرکارانآژانس تبلیغاتی: Goodby Silverstein & Partnersمشتری: Liberty Mutual Insuranceعنوان کار خلاقانه: آگهی تبلیغاتی معطرمشتریمدیر ارشد بازاریابی: امیلی فینکمعاون برند و بازاریابی کلی: جنا لبلمدیر دسترسی گسترده به رسانه ها: لیزا پیجمدیر برنامه، بازاریابی دسترسی گسترده: راشل پانولوافراد خلاقمدیر ارشد خلاقیت: مارگارت جانسونرئیس اجرایی خلاقیت: دنی گونزالز، دیوید سوارزدستیار مدیر خلاقیت: جاش هاکوهن، جف فنگفیلمسازیرئیس خدمات گرافیک: جیم کینگخدمات امور مشتریانشریک مدیریتی: برایان مک فرسونرئیس امور مشتریان گروه: کریس فرکورپیس امور مشتریان: گسی نورمنمدیر امور مشتریان: تام یادروندستیار مدیر امور مشتریان: هیلی گریالواستراتژی ارتباطات و برندرئیس استراتژی برند: بونی وانرئیس استراتژی ارتباطات گروه: دونگ کیماستراتژیست ارشد تحقیل و تجزیه و تحلیل: جسیکا بادروساستراتژیست ارشد برند: ماریسا پرازلیامور کسب و کاررئیس امور کسب و کار: جودی وایباراشرکت تولید کننده آگهی های تبلیغاتی چاپی: Colorbar Graphic Constructionموسس: استفن کراسمترجم: مرضیه فروتنwww.adweek.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا