ام بی ای نیوز:جدیدترین کمپین مکدونالد، محصول آژانس تبلیغاتی TBWA پاریس، جغدهای شب زنده دار را هدف قرارمیدهد.مکدونالد فرانسه در قالب یک کمپین تبلیغاتی جدید با تاکید بر نقشش در زندگی شبانه، بازبودن شعبههایش را تا دیروقت به تصویر میکشد.در تازهترین آگهیهای آژانس تبلیغاتی TBWA پاریس (که اثر چشمگیر اخیر آن برای مکدونالد یک کمپین جهتیابی مینیمالیستی و تصاویر خیس بارانی پاریس، برای تبلیغ تحویل غذا را شامل میشد) قوسهای طلایی نمادین برند را به جای تابلوهای راهنما بر سر مکانهای مخصوص شب زندهداران، از جمله سینما، محل ویژه بازی لیزر و کلوپ شبانه قرار دادهاند. عکاس «آرلین چاواد» است.این آگهیهای تبلیغاتی به شکل نسخههای چاپی و در فضای دیجیتال اجرا میشوند.دست اندکارانمشتری: مک دونالد فرانسهآژانس تبلیغاتی: TBWA پاریسمدیران تبلیغاتی: خاویر رویاکس، خوزه جاکینتو، بنویت کولب، چارلز گورملون، جاناتان سروگ، جولی مونتاین، مارین لتورنور، آلیسون پلاچیر-جوهلرئیسان اجرایی خلاقیت: بنجامین مارچال، فاستین کلاوریرئیسان هنری: جولیا دشایس، لنا مونکئوخریدار اثر هنری: جولیا دشایسعکاس: آرلین چاواداستودیو عکس: Magenta 95مرضیه فروتنwww.adage.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد