گزارش تصویری

آگهی کریسمس اپل را کاربران ساخته اند

اپل از همه کاربرانش خواست تا بخشنده تر بوده، هر چیزی را از دریچه ای جدید دیده و با استفاده از تکنیک‌های مختلف فیلمسازی، به ساخت آگهی تبلیغاتی کریسمس برند کمک کنند. حاصل این دعوت، ویدئوی تبلیغاتی «Fuzzy Feelings» بود که ترکیب تصاویر اکشن زنده با انیمیشن استاپ موشن، در نهایت یک تجربه بصری جذاب و در عین حال احساسی را خلق کرد. این فیلم به کارگردانی «آنا مانتزاریس» و با مشارکت آژانس تبلیغاتی اختصاصی اپل موسوم به «TBWA\Media Arts Lab»، داستان یک خالق استاپ موشن را در حالی به تصویر می‌کشد که با هدف نمایش روابط تیره و تار خود با رئیسش، انیمیشن می‌سازد. همزمان با شروع روایت، انیماتور با نگاهی مهربان تر به همه چیز نگریسته و به درستی ثابت می‌کند که عدم شناخت دقیق روحیات فرد مقابل، چگونه اغلب اوقات منجر به سوء تفاهم خواهد شد. قابل ذکر است که قسمت‌های استاپ موشن فیلم با استفاده از گوشی آیفون پرو ۱۵ مکس و توسط یک کاربر معمولی فیلمبرداری شده و قابلیت‌های دوربین پیشرفته گوشی را به نمایش می‌گذارند.

www.designtaxi.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا