ام بی ای نیوز: رستوران «چیپتول مکزیکن گریل» اولین آگهی تبلیغاتی خود در طول تاریخ برای Super Bowl را برای نخستین بار در دومین کوارتر فینال این مسابقات پخش کرده است.ستاره این اگهی تبلیغاتی با عنوان «آیا یک ساندویچ بوریتو میتواند جهان را تغییر دهد؟»، یک پسربچه است که به طور سنجیده ای این سوال را مطرح میکند. در این اثنا بر روی تاثیر احتمالی استانداردهای «غذا در ترکیب با یکپارچگی» رستوران چیپتول (Chiptole) بر روی جهان، از جمله کاهش انتشار کربن، صرفه جویی در مصرف آب و حمایت از کشاورزان محلی تاکید خواهد شد.
mbanews.ir-مرضیه فروتن