آژانس خلاقیت «این همان آزادیست» با هدف سر زبان انداختن اسم آیکیا به عنوان یک برند محبوب و دوست داشتنی نزد خانوادههای بچه دار در خاورمیانه و کمک به رشد خلاقیت و بازی بیشتر و بهتر کودکان در محیط خانه کمپین تبلیغاتی جدید برند را راه اندازی کرده است.
این کمپین با شعار «هیچ چیز در خانه شما مثل قبل نخواهد شد» در قالب دعوتی تحریک آمیز از بچهها میخواهد تا نظم خانه را بر هم زنند. نقاشی کشیدن بر روی دیوارها، ریختن و در ادامه جمع نکردن اسباب بازیها از روی زمین، ورود به اتاقهای ممنوعه، به هم ریختن لباسها و ایجاد سر وصدا در نهایت نتیجه ای جز خرابکاری در پی نخواهد داست.
یکی از چالشهای بزرگ آیکیا برقراری ارتباط با مصرف کنندگانی بود که از لحاظ فرهنگی با اروپاییها فرق داشتند. به عنوان مثال، از دوران قدیم در خانهها اتاقی بود که بچهها هرگز اجازه ورود به آن را نداشتند. این آگهی تبلیغاتی با رویکردی جسارت آمیز بچهها را در حال بازی در اتاقهایی نشان میدهد که قبلا درشان به سوی آنها قفل بود. آیکیا در زمینه همراهی کودکان در خیال پردازی، توسعه خلاقیت و بازی آزاد و البته ایمن، همواره یک متخصص و صاحب نظر شناخته شده در سرتاسر جهان به شمار میرود.
کمپین فوق به طور همزمان در دنیای دیجیتال و فضای باز خارج از خانه برگزار گردیده و پدر و مادرها را در حالی به تصویر میکشد که از این بی نظمی نوین که بازگشتی به عقب ندارد، خوشحال و راضی اند.
www.adsoftheworld.com