خبر

ارتباط دانکین دونات با تصمیم گیری داور

ام بی ای نیوز: در چند سال گذشته Dunkin Donuts یک آگهی تبلیغاتی را در ESPN، نسخه پیش نمایش مجله NFL، چاپ کرده است. ارتباط قهوه با فوتبال به اندازه نوشیدنی های ورزشی قوی نیست، بنابراین یک آگهی تبلیغاتی طراحی و چاپ شد که برند را از طریقی به فوتبال گره زد که طرفداران عاشق آن خواهند شد. برای طرفداران فوتبال، داور ناظر با همان مسئول تجدید نظر بر روی بازی یک بخش نمادین از بازی محسوب می شود. گاهی اوقات آن ها با نگرانی منتظر داور هستند که با صدا زدن دیگران حرف آخر را می زند. این تصمیم مشخص کننده نتیجه بازی است.مترجم: مرضیه فروتنwww.adsoftheworld.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا