خبر

«ارزآن»، پلتفرم مقایسه، خرید، فروش و مدیریت رمزدارایی‌ها رونمایی شد

رونمایی از این محصول جدید در حوزه رمزدارایی‌ها در رویدادی در  ۱ مرداد ۱۴۰۳، در ساختمان ماموت با حضور افراد مطرح در صنعت برگزار شد.

ارزآن، یک پلتفرم جامع و پیشرفته برای مقایسه، خرید، فروش و مدیریت رمزدارایی‌ها است که با هدف تسهیل فرایندهای معاملاتی و مدیریت دارایی‌های دیجیتال طراحی شده است. این پلتفرم با ارائه ابزارهای پیشرفته و ویژگی‌های منحصربه‌فرد، تلاش می‌کند تا نیازهای سرمایه‌گذاران را در بازار پرنوسان و پیچیده رمزدارایی‌ها برآورده کند.

این محصول  به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند با امکان مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی‌های مختلف داخلی و خارجی، تجربه بهتری و ساده‌تری در پروسه خرید و فروش ارز دیجیتال  تجربه کنند.

احسان قاضی‌زاده، مدیرعامل ارزآن در این رویداد گفت: «ما مفتخریم که ارزآن را به عنوان اولین پلتفرم مقایسه، خرید، فروش و مدیریت دارایی‌ها به بازار عرضه می‌کنیم. این محصول حاصل تلاش بی‌وقفه تیم ما برای ارائه راه‌حلی جدید و جامع برای کاربران این صنعت است تا بتوانند تجربه بهتری در خرید، فروش و سرمایه‌گذاری داشته باشند.»

در ادامه قاضی زاده به بررسی جزئیات محصول ارزآن پرداخت:

  • مقایسه قیمت نهایی: ارزآن قیمت‌های مختلف ارز را در صرافی‌های مختلف لیست کرده و به نمایندگی از کاربران، ارز با کمترین قیمت را خریداری می‌کند.
  • احراز هویت یک‌مرحله‌ای (Single KYC): فرایند احراز هویت سریع و آسان که تنها یک بار نیاز به تکمیل دارد.
  • مدیریت یکپارچه دارایی‌ها: امکان مدیریت تمام دارایی‌های دیجیتال در یک حساب کاربری.
  • ابزارهای تحلیل و سرمایه‌گذاری: ارائه ابزارهای پیشرفته برای تحلیل و سرمایه‌گذاری هوشمند

ویژگی‌های منحصربه‌فرد:

  • پلتفرم مقایسه قیمت: استفاده از کرالینگ و APIهای باز برای لیست کردن قیمت‌های مختلف ارز در صرافی‌های مختلف و خرید ارز با کمترین قیمت برای کاربران.
  • خدمات سرمایه‌گذاری خودکار: شامل Auto Investing و Staking.
  • وام‌های پشتوانه‌دار با کریپتو: امکان دریافت وام بدون نیاز به فروش دارایی‌های کریپتویی.

در ادامه مجید قاقازانی، مدیربازاریابی Arzon، اظهار داشت: “در ایران  ۵۶ میلیون کاربر فضای دیجیتال داریم که از این تعداد حدود ۱۲ میلیون نفر تاکنون وارد فضای رمزارزی شده اند از میان تعداد افرادی که تاکنون وارد بازار نشده اند ۲۸ درصد افراد اعلام کرده اند که به دلیل سختی استفاده از پلتفرم های موجود و کمبود دانش کافی وارد این نوع از سرمایه گذاری نشده اند، ما در Arzon متعهد به ایجاد بستری هستیم که در آن همگان بتوانند به راحتی و با اطمینان به دنیای رمزارزها وارد شوند. پذیرش انبوه رمزارزها نیازمند اعتماد و سهولت در استفاده است و ما با تمام توان در این مسیر گام برداشته‌ایم.”

بر اساس موارد گفته شد بازار هدف ارزآن حدود ۴.۲ میلیون نفر از افرادی ست که تاکنون وارد بازار نشده اند و در اصطلاح این افراد “غیرمصرف کنندگان” نامیده میشوند. از دیگر شاخصه های ایشان ترکیب سنی ۳۸ تا ۶۵ سال با ارزش سرمایه گذاری بالا است.

علی نیک‌نشان، مدیر فنی Arzon، اظهار داشت: “ما در Arzon معتقدیم که تکنولوژی‌های پیشرفته باید در دسترس همه کاربران قرار بگیرند، بدون اینکه نیاز به دانش فنی پیچیده داشته باشند. با افزودن رمزارزهای جدید به پلتفرم، ما در حال تقویت موقعیت خود به عنوان منبع اصلی اطلاعات برای سرمایه‌گذاران رمزارز هستیم. هدف ما این است که همواره به‌روزترین و جامع‌ترین اطلاعات را به کاربران ارائه دهیم.”

نحوه دریافت قیمت و تخمین قیمت در Arzon؛ یکی از چالش‌های اصلی که تیم فنی Arzon با آن مواجه بود، توسعه سیستمی برای دریافت قیمت و تخمین قیمت رمزارزها از صرافی‌های مختلف بود. این پروژه که ۹ ماه به طول انجامید، با تلاش و تخصص تیم فنی ما به ثمر رسید.

یگانه محسنی‌پویا، مدیر ارتباطات بازاریابی Arzon، اشاره کرد: «ارزآن می‌خواهد قدرت سرمایه گذاری در ارزدیجیتال را به دستان همه افراد جامعه بسپارد. چشم‌انداز ما ؛ در سال ۲۰۳۰، ۳۵ میلیون ایرانی (حدود ۷۰٪ از جمعیت در حال حاضر) در سراسر کشور،  از جمله زنان، جوانان و ساکنان مناطق روستایی، بخشی از سرمایه خود را در فضای ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری خواهند کرد. این امر منجر به افزایش رفاه مالی، ایجاد قدرت مالی و همچنین فرصت‌های جدید و مشارکت بیشتر در اقتصاد دیجیتال برای میلیون‌ها ایرانی خواهد شد. کلمه ارزآن با هدف ایجاد حس سادگی، سرعت، آنی بودن و همینطور القای حس مقایسه در قیمت انتخاب شده است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا