استارباکس همزمان با بازگشت منوی ویژه تعطیلات، کمپین تازهای با عنوان «در کنار هم» (Drawn Together) معرفی کرده است. این کمپین با تصویرسازیهای انیمیشنی و دستی روی لیوانهای قرمز، لحظات گرم و صمیمی فصل را به نمایش میگذارد.
در ویدیوی تبلیغاتی، آهنگ نوستالژیک «I’m Gonna Be (500 Miles)» از The Proclaimers، داستان دو باریستایی را همراهی میکند که برای دیدار دوباره هر فاصلهای را طی میکنند. به گفته ترسی لیبرمن، مدیر برند جهانی استارباکس، هدف این کمپین زنده کردن حس ارتباط، گرما و سنتهای مشترک مشتریان است.
انیمیشن این پروژه توسط جف مکفترج طراحی شده که با سبک مینیمال خود لحظات انسانی و احساسی را به تصویر کشیده است. کمپین «در کنار هم» در طول فصل تعطیلات در رویدادهای پرمخاطب تلویزیونی به نمایش درمیآید.



