
«دیدن صدای یارت کار ماست»؛ «به دست آوردن دل یارت کار ماست»؛ «رختِ نو به تن کردن خانهات، کار ماست»؛ این پیامهای شاعرانه، بخشی از کمپین محیطیای است که تکنولایف با آن به استقبال نوروز رفته تا مشتریان را در آستانهی عید، به خرید آنلاین لوازم خانگی از تکنولایف ترغیب کند.
خرید آنلاین لوازم خانگی از تکنولایف
کمپین تکنولایف از ۲۵ بهمن با هدف آگاهی از برند و معرفی محصولات متنوع آن اجرا شده است. این کمپین با بهرهگیری از استرابوردهای تبلیغاتی در نقاط کلیدی شهر، به دنبال آن است که توجه مخاطبان را به خرید آنلاین موبایل، لپتاپ، لوازم خانگی و طلا از طریق پلتفرم تکنولایف جلب کند.
دیدن صدای یارت کار ماست
این کمپین با استفاده از سه پیام متفاوت و نزدیک به نیازهای کاربران، تکنولایف را به عنوان یک مرجع خرید آنلاین در دستهبندیهای متنوع معرفی میکند: «دیدن صدای یارت کار ماست» برای خرید انواع موبایل و لپتاپ از تکنولایف؛ «به دست آوردن دل یارت کار ماست» برای خرید آنلاین طلا و جواهرات از تکنولایف و «رخت نو به تن کردن خانهات کار ماست» برای خرید آنلاین لوازم خانگی از تکنولایف.
تجربه خریدی سادهتر و سریعتر
کسانی که قصد خرید آنلاین موبایل، لپتاپ، لوازم خانگی و طلا را دارند، کاربران جدیدی که به دنبال یک فروشگاه آنلاین معتبر و متنوع هستند و مشتریان فعلی تکنولایف که به دنبال تجربه خریدی سادهتر و سریعتر هستند، مخاطبان هدف کمپین را تشکیل میدهند.
رسانههای کمپین
این کمپین علاوه بر رسانههای محیطی، انتشار محتوای دیجیتال در پلتفرمهای ویدیویی و رسانههای اجتماعی برای افزایش تعامل و هدایت کاربران به وبسایت را هم شامل میشود. دستهبندیهای کمپین به صورت مستقل معرفی شدهاند تا هر گروه محصول با پیامهای اختصاصی به مشتریان معرفی شود و ارتباط بهتری با نیازهای مشتریان شکل بگیرد.
کیفیت خدمات و تجربهی خرید آنلاین
این کمپین با تاکید بر تنوع محصولات، کیفیت خدمات و تجربهی خرید آنلاین ساده و سریع، گامی مهم در جهت برندسازی و افزایش آگاهی از تکنولایف بهعنوان یک فروشگاه آنلاین جامع و معتبر محسوب میشود.