خبر

اسنوا؛ محبوب‌ترین برند ایرانی در سال ۱۴۰۱

در نهمین جشنواره برند محبوب ایرانی که هرساله برای معرفی برند منتخب با آرای مردمی برگزار می‌شود، اسنوا موفق شد در هفت گروه محصولات خانگی، به‌عنوان پرافتخارترین برند شرکت کننده در این رویداد شناخته شد.در سال ۱۴۰۱، ۱۵۰۰ برند در ۱۰۲ گروه تخصصی، در این جشنواره سنجیده شده‌است. تاکنون اسنوا توانسته‌ است در بخش لوازم‌خانگی، از ۹ دوره گذشته، ۶ دوره را در بین دریافت‌کنندگان تندیس طلایی باشد.جشنواره برند محبوب ایرانی، گسترده‌ترین رقابت برندهای مطرح بازار ایران و از مهترین رویدادهای برند‌ در کشورمان است که از مدل مبتنی بر نظرسنجی مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف‌کنندگان استفاده می‌کند. در جشنواره امسال، طی ۷۵ روز، مخاطبان با شرکت در سایت، و ثبت بیش از هشتصد هزار رای، برندهای ایرانی را از نظر محبوبیت و رضایت در مصرف، در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات رتبه‌بندی کردند. هدف از این مشارکت ارتقاء جایگاه برند مبتنی بر رای و نظر مصرف‌کنندگان است.معیارهای مطرح شده در نظرسنجی مردمی شامل ارائه خدمات مناسب، احترام به حقوق مشتریان، مشتری‌مداری و رضایت از خدمات پس از فروش بوده‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا