
اسنپ «گریس کائو» را به عنوان مدیر ارشد بازاریابی منصوب کرد. کائو که پیش از این در اسپاتیفای، اینستاگرام، پاندورا و یاهو فعالیت داشته، اولین CMO اسنپ از زمان خروج «کنی میچل» دو سال پیش است.
«کالین دکورسِی» مدیر ارشد خلاقیت اسنپ نیز به نقش مشاور منتقل شده و قرار است در پایان سال جاری از شرکت جدا شود. این تغییرات همزمان با نزدیک شدن به رویداد NewFronts در ۷ مه و فصل پرتقاضای جذب بودجههای تبلیغاتی انجام شده است.
NewFronts یک رویداد سالانه است که در آن پلتفرمهای دیجیتال و شرکتهای رسانهای جدیدترین محصولات و خدمات تبلیغاتی خود را به آژانسها و برندهای بزرگ معرفی میکنند.
در این رویداد، شرکتها معمولا از آخرین فناوریها، فرمتهای تبلیغاتی، و امکانات جدید خود برای جذب برندها و آژانسها به سرمایهگذاریهای تبلیغاتی جدید رونمایی میکنند. NewFronts به خصوص برای شرکتهایی مانند اسنپ، یوتیوب، توییتر و دیگر پلتفرمهای دیجیتال اهمیت زیادی دارد زیرا فرصتی برای جلب توجه به ظرفیتهای تبلیغاتی خود و تأمین بودجههای بزرگ است.
اسنپ همچنین همکاریهای خود با آژانسها را گسترش داده و همچنان بر تمایز خود از شبکههای اجتماعی سنتی تأکید میکند. درآمد سهماهه چهارم ۲۰۲۴ این شرکت با رشد ۱۴ درصدی به ۱.۵۶ میلیارد دلار رسید.