خبر

اسنپ «گریس کائو» را به عنوان مدیر ارشد بازاریابی منصوب کرد

اسنپ «گریس کائو» را به عنوان مدیر ارشد بازاریابی منصوب کرد. کائو که پیش از این در اسپاتیفای، اینستاگرام، پاندورا و یاهو فعالیت داشته، اولین CMO اسنپ از زمان خروج «کنی میچل» دو سال پیش است.

«کالین دکورسِی» مدیر ارشد خلاقیت اسنپ نیز به نقش مشاور منتقل شده و قرار است در پایان سال جاری از شرکت جدا شود. این تغییرات همزمان با نزدیک شدن به رویداد NewFronts در ۷ مه و فصل پرتقاضای جذب بودجه‌های تبلیغاتی انجام شده است.

NewFronts یک رویداد سالانه است که در آن پلتفرم‌های دیجیتال و شرکت‌های رسانه‌ای جدیدترین محصولات و خدمات تبلیغاتی خود را به آژانس‌ها و برندهای بزرگ معرفی می‌کنند.

در این رویداد، شرکت‌ها معمولا از آخرین فناوری‌ها، فرمت‌های تبلیغاتی، و امکانات جدید خود برای جذب برندها و آژانس‌ها به سرمایه‌گذاری‌های تبلیغاتی جدید رونمایی می‌کنند. NewFronts به خصوص برای شرکت‌هایی مانند اسنپ، یوتیوب، توییتر و دیگر پلتفرم‌های دیجیتال اهمیت زیادی دارد زیرا فرصتی برای جلب توجه به ظرفیت‌های تبلیغاتی خود و تأمین بودجه‌های بزرگ است.

اسنپ همچنین همکاری‌های خود با آژانس‌ها را گسترش داده و همچنان بر تمایز خود از شبکه‌های اجتماعی سنتی تأکید می‌کند. درآمد سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۴ این شرکت با رشد ۱۴ درصدی به ۱.۵۶ میلیارد دلار رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا