براونستاین و شرکت بیمه NJM با انتشار فیلم تبلیغاتی جدید خود با عنوان «Nuts»، ادامه کمپین ویژه مشتریان تجاری را معرفی کردند. این اثر پس از «Banana» و «Bull» ساخته شده و با داستانی در کارخانه مغزها نشان میدهد خدمات NJM فراتر از انتظار عمل میکند. در ماجرا، افتادن یک پیچ به دستگاه، حادثهای قریبالوقوع به نظر میرسد، اما بهطور غیرمنتظره کانال هوا فرو میریزد و سنجابها وارد کارخانه میشوند. این پایان غیرمنتظره، پیام اصلی کمپین را تقویت میکند: اطمینان در جایی که تصورش را نمیکنید.
کمتر از یک دقیقه