John Lewis اخیرا خبر از حضور خواننده، پیانیست و آهنگساز مشهور، التون جان در آگهی کریسمس خود داده است.
این خرده فروش با ارائه یک پیشنهاد به التون جان عادت های گذشته خود را ترک می کند. چک ۵ میلیون پوندی آن در ازای خدمات جان شامل یک ضبط چهار روزه از اجرای ترانه “Your Song” به سبک رایج و همیشگی در “Pinewood Studios” لندن می شود.
گزارشات خبری در روزهای آخر هفته نشان می دهند که این خواننده معروف از کریسمس های دوران کودکی تا کریسمس امسال به واسطه عواطف خاص خود احساسات همه مخاطبان و تماشاگرانش را تحریک کرده است.
در واکنش به شایعات، سخنگوی John Lewis، از شانس بالای مخاطبان برای لذت بردن از فکر و ایده پشت آگهی های تبلیغاتی تلویزیونی این خرده فروشی می گوید. به اعتقاد او شاید بخش بزرگی از آن به شدت غلط و نادرست باشد اما در راستای حفظ این جادو مدیران و کارمندان John Lewis با رعایت یک فانون مهم، هرگز درباره جنبه های مختلف آگهی تبلیغاتی تلویزیونی اظهار نظر نخواهند کرد.
بر آگهی های تبلیغاتی کریسمس John Lewis همواره فضای جشن و سرور حاکم بوده اما محور آن ها را احیای شخصیت های افسانه ای نظیر Mog the Monster، Monty the Penguin و Buster the Boxer تشکیل داده است. این بار قضیه فرق می کند.
www.thedrum.com