ال جی با همکاری آژانس تبلیغاتی «TBWA\Chiat\Day» نیویورک، کمپین تبلیغاتی «انتخابهای بهتر دنیای بهتری را
میسازند» را راه اندازی کرده است. هدف از برگزاری کمپین فوق تاکید بر روی تعهد ال جی به حفظ محیط زیست از مرحله ایده پردازی تا اجرا خواهد بود. این کمپین تبلیغاتی به شرح سه عامل «تغییرساز» میپردازد که به کمک لوازم خانگی ال جی دنیایی بهتر و پاک تر را رقم خواهند زد.
برای راه اندازی کمپین فوق، یک استودیوی خلاقیت جهانی موسوم به «LOBO»، به تصاویر متحرک اختصاص داده شد تا یک سری داستانها و روایتهای پایدار را شرح دهد.
این کمپین بینالمللی با استفاده از ترکیب مینیاتورهای لایو اکشن، مدلسازی سه بعدی و انیمیشن، دنیایی را به تصویر میکشد که با لوازم ال جی بهتر خواهد شد. طی فرآیند تولید، شرکتهای مشاوره «Set Sustentavel» و «Casa Causa» ضمن نظارت بر روی کل فرآیند، تلاش کردند تا اثرات منفی زیست محیطی را از طریق مجموعه ای از ابتکارات در زمینه مدیریت زباله کاهش دهند. مدیران ال جی قصد دارند بگویند که مشتریانشان پتانسیل تغییر جهان از طریق انتخابهایی که در طول زندگی انجام میدهند، را دارند.
منبع: www.brandingasia.com