گزارش

ام بی ای نیوز گردهمایی « نقد و بررسی پیچ در تبلیغات» را برگزار کرد

ام بی ای نیوز گردهمایی را با موضوع “نقد و بررسی پیچ در تبلیغات” با حضور مدیران عامل، مدیران مارکتینگ، برند، تبلیغات و فروش در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار کرد. در این گردهمایی نمایندگان بیش از ۱۵۰برند حضور داشتند.

در این گردهمایی «دکتر زاهد شیخ الاسلامی مشاور توسعه رهبری در سازمان‌های خصوصی» با موضوع «پیچ از نظر لیدرشیب» سخنرانی داشت. همچنین در این گردهمایی، پنلی با موضوع گردهمایی و با مدیریت « فرید شکریه مدیرعامل آژانس فورمایند» و با همراهی «فرهاد نخعی مدیرعامل آژانس مدیا»، «مصی مقدسی مدیرمارکتینگ گروه زرین رویا»، « بابک امینیان مدیربیزینس گروه آماده لذیذ» و « محمد موسوی مدیرعامل آژانس ارتباط تصویر اشاره» برگزار شد. شایان ذکر است: در راستای این گردهمایی ورکشاپ ” بایدها و نبایدهای برگزاری پیچ در تبلیغات” با راهبر ورکشاپ « امید هاشمپور مدیرعامل ۱۰۰۱ برندینگ» و با همراهی «مدرسه بازاریابی آو» برگزار شد.

ویدیوهای از این گردهمایی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا