پژوهش

اندازه بازار فعالیت‌های ارتباطات بازاریابی در سال ۱۴۰۴؛ به ۷۷ همت می‌رسد

گزارش سالانه “Iran CMO Annual Report – اندازه بازار و هزینه‌کرد فعالیت‌های ارتباطات بازاریابی در سال ۱۴۰۳” که توسط شرکت emrc جمع‌آوری و تدوین شده، نشان می‌دهد اندازه بازار فعالیت‌های ارتباطات بازاریابی در ایران در سال ۱۴۰۳ به ۶۰ همت رسیده است.

همچنین، پیش‌بینی می‌شود اندازه بازار ارتباطات بازاریابی در سال ۱۴۰۴ با ۲۸% رشد به ۷۷ همت افزایش یابد.

این گزارش با هدف بهبود جایگاه مارکتینگ در میان کسب‌وکارها و تأکید بر اهمیت بودجه‌بندی در فعالیت‌های ارتباطات بازاریابی تهیه شده است. برای جمع‌آوری اطلاعات این گزارش، ۲۲۰ کسب وکار مشارکت کرده‌اند. برای مطالعه کامل این گزارش به Iran CMO Annual Report – 1403-01 مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا