خبر

اولین ریبرندیگ برگرکینگ پس از بیست سال

ام بی ای نیوز: برگرکینگ از هویت برند جدید خود رونمایی و آن را تبدیل به اولین ریبرندینگ پس از گذشت ۲۰ سال کرده است. اعلام این خبر، حکایت از تعهد برند به اولین ابراز و تجلی دیجیتال، اخیرا بهبود در طعم و کیفیت غذا از طریق حذف رنگ­ها و طعم دهنده­ های مصنوعی از منوی خود و همچنین دادن یک قول و وعده بلند پروازانه به حفظ محیط زیست داشت.به گفته رافائل ابرو، رئیس بین المللی دیزاین برند­های رستوران در برگرکینگ، دیزاین یکی از ضروری ترین ابزار­هایی است که ما برای برقراری ارتباط، ابراز هویت و شرح ارزش­ها و اعتقاداتمان به آن دسترسی داریم. طراحی نقشی حیاتی در زمینه ایجاد علاقه برای چشیدن طعم غذا­های ما و به حداکثر رساندن تعداد مشتریانمان ایفا می­کند. ما در صدد استفاده از هنر دیزاین برای به هوس انداختن مردم، تشویق آن­ها به آشنایی با کیفیت بالای غذا­های کبابی خود و مهم تر از همه چشیدن طعم فوق­ العاده عالی این غذا­های هوس انگیز هستیم.هویت جدید برند برگرکینگ با تصویرسازی مجدد هر یک از عناصر قبلی، در عین تجسم ویژگی­های منحصر به فرد آن، به بازتاب بهتر سفر غذایی برند نیز می­پردازد: اشتهابرانگیز، بزرگ و برجسته، جسور، بی پروا و با افتخار درست. لوگوی مینیمالیستی جدید ضمن پاسخگویی بی عیب و نقص به تحول برند در همه دوران­ها، با یک دیزاین ناب و شسته رفته به میراث برند، یعنی اعتماد به نفس، سادگی و سرگرم کنندگی نیز ادای احترام می­کند. رنگ­های منتخب با غنای بالا و برجستگی فراوان خود از کباب کردن غذا بر روی شعله آتش در برگرکینگ الهام گرفته شده اند. در ادامه یک فونت جدید با الهام از فرم دایره­ای شکل، برجسته و قابل توجه برگر­های برگرکینگ طراحی گردید. شکل ظاهری منحصر به فرد و چشمگیر برگر­های برند توجه همگان را به سوی خود جلب می­کند.مشتریان از ابتدای سال ۲۰۲۱ کم کم چشمشان به هویت بصری جدید برند عادت کرد. در حالی کارمندان رستوران بر یونیفرم­های جدید برگرکینگ صحه می­گذارند که بر روی بسته بندی­های جدید لوگوی جدید همراه با تصاویری شاد از مواد اولیه غذا­ها خودنمایی می­کنند.mbanews.ir-مرضیه فروتنwww.designboom.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا