گزارش

اولین گزارش ایونت‌مارکتینگ ایران در رویداد “درباره رویداد” رونمایی شد

اولین گزارش ایونت‌مارکتینگ ایران در رویداد “درباره رویداد” توسط علیرضا هوشمند، هم‌بنیان‌گذار فیناپ ارائه شد.

هوشمند درباره گزارش ایونت مارکتینگ گفت: داده‌های گزارش ایونت مارکتینگ ایران به وسیله پرسش نامه جمع آوری شده و ۱۴۸ نفر از افرادی که در سیاست گذاری یا برگزاری رویداد سازمان‌ها نقش دارند، به پرسش‌ها پاسخ داده‌اند. طبق این گزارش ۲۹ درصد از افراد پاسخ‌دهنده مدیرعامل و ۱۶.۲ درصد مدیران بازاریابی و ۱۱.۸ درصد مدیران ارتباطات و روابط عمومی ها بوده‌اند. همچنین در این گزارش آمده بیشتر کسب وکارها در طی سال اخیر بین ۱ تا ۳ رویداد را برگزار کرده‌اند. همچنین بودجه برگزاری رویداد در سال گذشته در ۵۳.۷ درصد سازمان‌ها کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان و در ۴۶.۳ درصد از سازمان‌ها بیشتر از ۳۰۰ میلیون بوده است.

 

همچنین طبق گزارش رسانه تخصصی مصور؛ در حاشیه رویداد رونمایی از گزارش ایونت مارکتینگ پنل «تاثیر رویداد بر کسب‌کارها» با حضور حمیدرضا احمدی، مدیرعامل ایوند؛ مصطفی مصطفوی، مدیر برند بیت‌پین؛ احمد عطارزاده، مدیر برند و بازاریابی تپسل؛ مهدی یگانه ، مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ‌پی و هادی مرادی، سردبیر رسانه DM Board که مجری پنل بود برگزار شد.

در ابتدا، مصطفی مصطفوی درمورد رویداد اخیر بیت‌پین درمورد رمزارزها اظهار کرد: حضور کاربرهای قدیمی برای ما اهمیت زیادی داشت. برگزاری این رویداد مجموعا ۴ میلیارد و ۳۰۰ تومان هزینه داشت که با هزینه‌های PR و سوشال ۵.۵ تا ۶ میلیارد تومان هزینه شد. ۴۸ ساعت قبل از رویداد به دلیل حادثه سقوط هلی‌کوپتر لغو مجوز اما ایونت در نهایت برگزار شد.

او ادامه داد: ریسک چنین بودجه‌ای زمانی که در دیجیتال مارکتینگ سرمایه‌گذاری می‌شود کم‌تر است، زیرا این امکان وجود دارد که زمانی که نتیجه نگرفتی می‌توانی شرایط را بهبود ببخشی یا آن را متوقف کنی؛ اما ایونت این قابلیت را ندارد. در هر حال ما در آن رویداد Kpiهای مورد نظر را به دست آوردیم. حتی بسیاری از مشتریان VIP ما دوباره به ما اعتماد کردند.

مدیر برند بیت‌پین با تاکید بر اینکه تنوع مدل برگزاری ایونت بسیار بالا است، اظهار کرد: در ایونت مارکتینگ هشت objective وجود دارد و موضوع مهم این است که مشخص شود objective چیست. به نظر من بهترین کار برای نتورکینگ، برگزاری ایونت است. زیرساخت در برگزاری ایونت بسیار مهم است که در بسیاری از شهرهای کشور وجود ندارد.

در برگزاری ایونت نباید وسواس به خرج داد

سپس احمد عطارزاده، با بیان اینکه در ابتدا قرار بود رویداد در تالار وحدت برگزار شود، توضیح داد: سقوط هلی‌کوپتر روی این موضوع تاثیر گذاشت و مراسم در هتل هما برگزار شد. من فکر نمی‌کردم باید با ۲۲ پیمانکار کار کنم. مشکلات مختلفی داشتیم که یکی از مهم‌ترین آن‌ها اندازه سکه‌ای بود که باید ساخته و روی صحنه گذاشته می‌شد.

در ادامه فایل کامل  گزارش ایونت را مشاهده می‌کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا