
اولین «Iran CMO Annual Report» با تمرکز بر اندازه بازار و هزینهکرد ارتباطات بازاریابی در سال ۱۴۰۳ که با همکاری شرکت emrc و mbaNEWS تهیه شده، بر پایه مطالعات عمیق و مشارکت گسترده صاحبان رسانه و عرضهکنندگان خدمات، شرکتهای مشاوره و صاحبان کسبوکارهای مختلف شکل گرفته است. این گزارش تصویری جامع از بودجهبندی در فعالیتهای ارتباطات بازاریابی ارائه میدهد و میتواند به تصمیمگیریهای راهبردی متخصصان و مدیران بازاریابی در سال ۱۴۰۴ کمک کند.
اگر میخواهید سال جدید را با آگاهی دقیق از اندازه بازار و هزینهکرد هریک از حوزههای فعالیتهای ارتباطات بازاریابی آغاز کنید و بدانید که کسبوکارهای مختلف چگونه بودجه خود را در هریک از این فعالیتها توزیع کردهاند، این گزارش منبعی ارزشمند برای شماست.
لینک گزیده گزارش