اینفلوئنسر ها می توانند مشکل ساز باشند. مطمئنا ان ها مخاطبان زیادی دارند و می دانند که چگونه می توانند یک پلان در اینستاگرام بسازند اما آن ها عادت به گفتن و انجام یک سری کار های بسیار بی معنی نیزدارند که در دل اسپانسر های خود همواره حس اضطراب را به وجود می آورند.
آن ها فقط انسان هستند حالا اگر انسان نباشند چطور؟
اینفلوئنسر های مجازی یکی از راه های شگفت انگیزی هستند که شرکت ها در رابطه با امنیت برند به آن ها فکر می کنند. این شخصیت های ساختگی مصنوعی مثل همه ستارگان رسانه های اجتماعی از گوشت و خون هستند که البته هیچ نوع نشانه ای از انعطاف پذیری های انسانی در پان ها یافت نمی شود (البته نمی توان این واقعیت را نادیده گرفت که حساب های اینفلوئنسر مجازی به وسیله انسان ها اداره می شوند).
حالا کی اف سی با همکاری آژانس تبلیغاتی Wieden + Kennedy مشغول راه اندازی یک اینفلوئنسر مجازی هستند اما پولشان را بیهوده صرف سلبریتی های سایبری در حال ظهور مثل “Lil Miquela“، “Shudu” یا “Blowko” نمی کنند. در عوض، آن ها یک شخصیت طرفدار مد ساختگی و افسانه ای مخصوص به خود را ساختند و روح موسس این رستوران زنجیره ای، کلنل ساندرز، را در او دمیدند.
این کلنل اینفلوئنسر مجازی به عنوان جدید ترین نسخه کلنل هارلند ساندرز، با خوراک اینستاگرام کی اف سی در هم آمیخته است و صحنه هایی از زندگی ایده آل خود را به تصویر می کشد. حرف های او سرشار از توصیه های منعطف برای شما هستند و به طور کلی از همه مزایای یک دنیای مصنوعی بهره می برد.
مسئولیت رندر دیجیتال آن را آژانس تبلیغاتی Wieden + Kennedy پورتلند بر عهده داشت. اینفلوئنسر مجازی کلنل ابتدا با یک مدل کلی سه بعدی مردانه ارائه داده و سپس ویژگی های چهره، مو و لباس به آن افزوده شد.
واضح است که او حد اقل به عنوان یک اینفلوئنسر مجازی بهترین زندگی ممکن را می کند. وقتی خبری از خالکوبی ها یا فلسفه زندگی او نیست، با طبیعت ارتباط برقرار می کند. فقط اینفلئونسر های واقعا در نشان دادن این سبک زندگی خودخواهانه مهارت دارند.
اما یک اینفلوئنسر فقط با یک مشتری اینفلوئنسر نمی شود. تا این جا او فقط محتوای برند است. در نتیجه آشکارا این کلنل اینفلوئنسر مجازی همچنین نیازمند حضور و فعالیت چند اسپانسر دیگر است. او یک کیت رسانه ای نیز دارد.
www.adweek.com