گزارش

ایونت مارکتینگ یلدای هراز در ایرانمال

برند لبنیات هراز رویدادی را به مناسب پاسداشت یلدا در ایرانمال برگزار کرد. هراز در این رویداد مزرعه کوچک را به تصویر کشیده بود که مخاطبان با حضور در آن از محصولات برند بازدید می‌کردند. در حاشیه این رویداد گفتگویی با علی رضایی مدیرفروش مدرن و بازاریابی تجاری برند هراز و مهدی عطاریان ایونت پژوه و مدیرپروژه ایونت یلدای هراز داشته‌ایم که مشاهده می‌کنید. لازم به ذکر است: در ایونت یلدای امسال هراز از دو طعم جدید ماست کدوحلوایی و ماست لبو رونمایی شده است. هراز تصمیم دارد، در صورت استقبال مخاطبان این محصولات هم به سبد کالایی ما اضافه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا