گزارش

بازگشت شیلا به فضای تبلیغات با کمپینی نوستالژیک/اشتها وارد می‌شود!

رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا با یک کمپین تبلیغاتی متفاوت و نوستالژیک، بازگشتی پرقدرت را به فضای تبلیغات تجربه کرده است؛ کمپینی که با شعار «اشتها وارد می‌شود!» و اشاره‌ای طنزآمیز به فیلم محبوب بروسلی به نام «اژدها وارد می‌شود»، در تلاش است تا توجه دهه پنجاهی‌ها و شصتی‌ها را به خود جلب کند؛ فیلمی خاطره‌انگیز که البته نامش به گوش نسل‌های تازه هم آشناست.

رویکرد ارتباطی ۳۶۰ درجه

کمپین «اشتها وارد می‌شود» با انتخاب رویکرد ارتباطی ۳۶۰ درجه، در فضای دیجیتال و محیطی به اجرا درآمده است. در این مجموعه آگهی‌ها که فضایی متفاوت با سبک تبلیغاتی قبلی برند را تجربه می‌کند، محصولات شیلا را می‌بینیم که داغ و آتشین در کنار شعار کمپین «اشتها وارد می‌شود!» و عبارت «شیلا با ارسال سریع» به نمایش درآمده است.

شیلا با چاشنی سرعت

شیلا با تولید و انتشار ویدیوهای سریالی طنزآمیز با حضور بروسلی در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود تلاش کرده بین شخصیت بروسلی که به چابکی و سرعت در انجام حرکات ورزشی شهرت داشت و شعار همیشگی شیلا یعنی «سریع و لذیذ» ارتباط ایجاد کند و جایگاه محصول و برندش را در ذهن مخاطب تثبیت کند. به عبارت دیگر، در این کمپین بر اشتهاآور بودن محصولات شیلا با چاشنی سرعت تاکید شده است.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا