گزارش

با اسنپ‌تریپ خیالت راحته!

«تا اسنپ‌تریپ کنارته، تو سفر خیالت راحته!» اسنپ‌تریپ با این شعار سرراست و ساده، مخاطبانش را به رزرو سفرهای مطمئن تابستانی دعوت کرد.

سفر یادت نره!
در شرایطی که تعدادی از مردم هنوز با حس و حال ناخوشایند و اضطراب جامانده از روزهای جنگ سر می‌کنند، اسنپ‌تریپ به دنبال انتقال احساس آرامش و حال خوب و برجسته‌سازی این حس است که سفر دوباره به زندگی مردم برگشته و اگر به سفر تابستانی نروی، چیزی را از دست می‌دهی. این حس درونی از طریق انتشار تصاویری مثل نوشیدن نوشیدنی با خیال راحت در یک لحظه از سفر منتقل شده است.

سفر مطمئن
هدف از این کمپین، ایجاد و تقویت تصویر «سفر مطمئن» در ذهن کاربران و اعلام آمادگی اسنپ‌تریپ برای همراهی با آنها در سفرهایشان است. ثبت و نمایش لحظه‌ای در سفر که با حس «خیال راحت» همراه است و ارزش ماندگار شدن دارد، این پیام کلیدی را به مخاطب منتقل می‌کند که تا وقتی اسنپ‌تریپ کنارت است، توی سفر خیالت راحت است.

 

 

 

ترکیب رسانه‌های گسترده
این کمپین در بیلبوردها و استرابوردهایی در نقاط کلیدی تهران به نمایش درآمده تا برند در روزهای تابستانی حضور پررنگی در فضای شهری داشته باشد. هم‌زمان در شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های خبری معتبر، پادکست‌ها و خود سوپراپ اسنپ هم ردپای کمپین مشهود است. ترکیب این رسانه‌های گسترده باعث شده پیام کمپین به شکل ۳۶۰ درجه و همه‌جانبه به مخاطب منتقل شود.

اتحاد صنعت گردشگری به همت اسنپ‌تریپ
اسنپ‌تریپ تلاش کرده تا از طریق همکاری استراتژیک با ۸ هتل برتر کشور (آراز، آریا، اسپیناس‌پالاس، استقلال، زندیه، سیب‌ونار، قصر منشی و داد) و ۳ ایرلاین (آتا، ایرعربیا و فلای‌دوبی)معتبر و نمایش این هم‌افزایی در کمپین، حس اتحاد صنعت گردشگری را تقویت کند و در کاربران ایجاد اطمینان کند. این اولین باری است که بازیگرهای مختلف صنعت گردشگری (آنلاین و آفلاین) در یک بستر مشترک گرد هم می‌آیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا