“اسنپ مارکت” خدمتی جدید از اسنپ و فروشگاه هایپراستار است که در راستای ارائه ی خدمات آنلاین و سفارش و فروش کالا از طریق سایت فروشگاه و سرویس دهی به درب منزل مشتریان با سرویس اینترنتی اسنپ امکان خرید را برای مخاطبان خود آسانتر کرده است.
در دنیای امروز و با بهره گیری از سیستم های اینترنتی شکل تازه ای از مبادلات اجتماعی و اقتصادی در جوامع مختلف شکل گرفته که سبک زندگی شهروندان را تا حدود زیادی تغییر داده است. لازمه ی چنین سبک زندگی که بر مبنای تحولات ژرف و شگفت تکنولوژیکی و ارتباطی استوار است سرعت و کوتاه کردن فاصله ها می باشد.
“اسنپ” طی سال های اخیر با وارد شدن در حیطه ی ارتباطات درون شهری ضمن به صرفه بودن از بعد اقتصادی که مهمترین ویژگی آن از ابتدا محسوب می شد، در زمینه های متعدد خدمات حمل و نقل اینترنتی ورود پیدا کرده که شامل اسنپ فود، اسنپ مارکت و… می شود و مخاطبان خود را در زمینه های مختلف زندگی شهری و ماشینی امروز همراهی کرده است.
فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و هایپرمارکت ها به دلیل ارئه خدمات کامل به مشتریان از طریق پارکینگ، مراقبت از کودکان، امکانات رفاهی نظیر رستوران و فروش های ویژه و تخفیف های دوره ای و… گزینه ی مورد اعتماد و علاقه ی شهروندان در شهرهای بزرگ برای تهیه ی کالا و اقلام مورد نیاز مخاطبان خود هستند که برای ماندگاری و حفظ مشتریان خود ناچار به همسوشدن به تغییرات اجتماعی و حتی تکنولوژیکی می باشند.
هایپراستار یکی از این فروشگاه هاست که شعب متعددی در سطح کشور داشته و با ارائه سرویس های مختلف خرید را برای مخاطبانش جذاب و آسانتر کرده است.
لامعی مدیر روابط عمومی این مجموعه در گفتگو با ام بی ای نیوز ضمن اعلام مطلب فوق گفت: برای ارئه ی خدمات ارزانتر و بهتر به مشتریان با همکاری که با اسنپ ایجاد شده امکان ارسال رایگان اجناس و کالاهایی که مشتریان از طریق ورود با سایت فروشگاه انتخاب کرده و به شکل اینترتنی اقدام به پرداخت وجه می کنند، فراهم شده است.
او در ادامه افزود: در حال حاضر ۱۵ درصد از سهام اسنپ توسط مجموعه هایپراستار خریداری شده است و سرویس آنلاین فروشگاه بدون دریافت هزینه از مشتریان از طریق اسنپ نسبت به توزیع و ارسال کالا به درب منازل مشتریان که قبلاً آدرس و حتی ساعت تحویل خریدهای خود را اعلام کرده بودند انجام می شود. درواقع برای دریافت این سرویس مشتریان نیازی به نصب اپلیکیشن اسنپ بر روی گوشی تلفن همراه خود نداشته و فقط از طریق ورود به سایت اینترنتی فروشگاه امکان دریافت آن را پیدا می کنند.
وی ایجاد شرایط رقابتی را مهمترین عامل بقای چنین مجموعه های عنوان کرد و گفت: برای ماندن و حفظ برند هر مجموعه ای ناچار است به روز باشد و همسو با نیازهای تازه جامعه و شرایط اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی حرکت کند که هایپراستار نیز در این عرصه پیوسته خدمت بهتر و متناسب با شرایط موجود و حفظ اعتماد و آرامش مخاطبان را در شرایط تحریم از طریق تامین مواد و کالاهای مورد نیاز در دستور کارخود قرار داده است.
او همچنین به مدیریت شلف های فروشگاه در شرایط فعلی اشاره کرده و افزود: این مجموعه نسبت به تامین کالا و موادغذایی مخاطبان احساس تعهد دارد و رایزنی های زیادی با وارد کنندگان و تامین کنندگان برای تامین به موقع و به اندازه همه کالاها صورت گرفته و به لحاظ ساختار فروشگاهی پرکردن شلف ها و توسط نیروی انسانی موجود و هماهنگی با انبارها مهمترین سیاست فروشگاه محسوب می شود.