برند اسنک پنیری «Babybel» در قالب کمپینی جذاب و چشم نواز در لندن و منچستر، با کمک آژانس تبلیغاتی «BETS» یک بیلبورد منحصر به فرد را طراحی و اجرا کرده که لایه رویی آن جدا شدنی است. جدا شدن لایه رویی بیلبورد، تجربه جذاب و رضایت بخش کندن پوست اسنک Babybel را زنده میکند.
هدف از راه اندازی کمپین تبلیغاتی فوق در قالب اقدام مبتکرانه «به این حس خوب بپیوندید»، تثبیت موقعیت برند به عنوان یک میان وعده سالم بوده که نزدیک به پنج دهه دل مردم انگلستان را به دست آورده است. به گفته «پیپا اسپارکس»، مدیر بازرگانی آژانس رسانه بین المللی «Spark Foundry» انگلستان، نیت اصلی آن است که Babybel به میان وعده ای خوب و مناسب برای جوانان و بزرگسالان تبدیل شود.
با افزودن عنصری پویا به بیلبوردها، بازیگران مستقر در بالای نردبان لایه قرمز رویی را برداشته و ضمن رونمایی از اسنک دلفریب زیر آن، تماشاگران را جذب این منظره تعاملی کرده اند. چنین اجرای منحصر به فردی نه فقط جلب توجه میکند بلکه موید ماهیت شاد و پر طراوت برند نیز خواهد بود.
www.famouscampaigns.com