Marmite، زیر مجموعه برند یونیلور شرایط مناسب را برای کسب تجربه ای جدید، تولید فیلمی با عنوان «کنترل ذهن» و راه اندازی کمپینی مرتبط فراهم می کند.
بخش بازاریابی Marmite همیشه هوشمندانه بر روی این واقعیت سرمایه گذاری کرده است که مردم یا عاشق Marmite هستند یا از آن بیزارند. تازه ترین ترفند آن تلاش و تغییر ذائقه کسانی است که از Marmite متنفرند. آن ها به این ترتیب با هیپنوتیزم عاشق Marmite می شوند.
Marmite، متعلق به یونیلور، یک هیپنوتیزم کننده و نویسنده به نام «روری زد فولچر» را برای تولید فیلم «کنترل ذهن» استخدام کرده است. هدف از انجام این کار متقاعد ساختن افرادی است که از Marmite بیزارند تا عاشق طعم آن شوند. در کمپین فوق، محصول آژانس تبلیغاتی Adam&Eve/DDB، مردم می توانند با طرح درخواست آنلاین تحت شرایط به شدت کنترل شده در قالب یک رویداد خاص، به تماشای فیلم بنشینند. نتایج آن اواخر سال جاری میلادی انتشار خواهند یافت. یک «تستر» دو دقیقه ای از فیلم نیز به طور آنلاین منتشر می شود. همه بخش های مربوط به هیپنوتراپی (هیپنوتیزم درمانی) حذف شده اند.
کمپین همچنین یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی را در بر می گیرد که واکنش احتمالی مردم را در صورت تبدیل شدن به عاشقان Marmite نشان خواهد داد. این در حالی است که «blip-vert» ها یا آگهی های تبلیغاتی تلویزیونی چند ثانیه ای شگفت انگیز نیز بدون هر گونه پیش زمینه خاصی به تبلیغ این تجربه می پردازند. شرکت «Moxie Pictures»، متخصص در زمینه تولید آگهی های بازرگانی و موزیک ویدئو به تولید آگهی بازرگانی و شرکت رسانه ای «W Communication» به مدیریت روابط عمومی در این پروژه پرداخت.
Marmite خاطرنشان می کند که فقط متقاضیان تغییر می توانند در این پروژه شرکت و برای کسب نتایج موفقیت آمیز، فقط باید افراد علاقمند به هیپنوتیزم ثبت نام کنند. به هر حال، ما معتقدیم که همچنان این سوال به ذهن خطور می کند: اگر Marmite ذائقه متنفران از این محصول را به نفع خود تغییر دهد، چه اتفاقی برای استراتژی بازاریابی آن خواهد افتاد؟
www.adage.com